.

Beantwoord

Waarom maakt mijn nieuwe simkaart geen contact?

  • 29 January 2017
  • 1 reactie
  • 235 Bekeken

Badge
Ik heb voor mijn dochter een nieuwe Wiko Sunny gekocht en bij Simyo een simkaart besteld. De eerste keer dat ik de simkaart erin deed maakte hij heel even contact, maar daarna lukte het met geen mogelijkheid meer. Hij zegt nu steeds 'geen simkaart'.
Vreemd genoeg dat de simkaart het wel in mijn andere telefoon en ook doet mijn andere simkaart het in de Wiko. Dus het lijkt echt de combinatie te zijn.
Iets met de dikte van de simkaart? Ik heb er al een papiertje tussen gedaan (aan de kant zonder contactjes), maar dat helpt ook niet. Wie weet er een oplossing?
icon

Beste antwoord door Caspar 30 January 2017, 17:17

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi MaartenH,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat de simkaart het niet doet in de Wiko Sunny die je net nieuw hebt gekocht!

Ik ben even op onderzoek uitgegaan. Klopt het dat de Wiko Sunny een Dual sim telefoon is? Passen er dus twee simkaarten in? Probeer in dat geval de simkaart eens in het andere slot. Doet de simkaart het daar wel?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer