Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactieWaarom lukt het me niet om een vervangende simkaart te bestellen op de website?
Ik wil graag een vervangende nano symkaart bestellen dit lukt mij niet via de site
En waarom lukt het niet via de site?
Misschien handig om dat ook even te vermelden. 🙂
Misschien handig om dat ook even te vermelden. 🙂
Hoi Dossier,
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat het je niet lukt om een vervangende simkaart te bestellen. Waar gaat het precies fout? Kan je wel inloggen? Heb je al gekeken bij instellingen > simkaart? Zie je daar de optie wel staan?
Ik hoor graag van je.
@Ray bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Welkom op 't forum :)
Wat vervelend dat het je niet lukt om een vervangende simkaart te bestellen. Waar gaat het precies fout? Kan je wel inloggen? Heb je al gekeken bij instellingen > simkaart? Zie je daar de optie wel staan?
Ik hoor graag van je.
@Ray bedankt voor het meedenken!
Groetjes,
Caspar
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.