.

Beantwoord

Waarom lukt het mij niet om mijn nieuwe simkaart te activeren?

  • 16 May 2017
  • 6 reacties
  • 132 Bekeken

Beste....
Ik heb een nieuwe simkaart van jullie gekregen en deze lijkt niet geactiveerd te zijn door jullie. Meerdere telefoons geven de melding: simkaart ongeldig. Hoe kunnen we dit oplossen?


Alvast bedankt voor jullie reactie
icon

Beste antwoord door Caspar 17 May 2017, 16:43

Bekijk originele reactie

6 reacties

Om te beginnen verwijder je 06 uit tekst..PRIVACY, wees voorzichtiger!
Dank voor je reactie, ik had ook liever een mailtje gestuurd, maar kon geen mailadres vinden. Privacy is bij dit simkaartje niet van belang. Het is een storingstelefoon.
Dank voor je reactie, ik had ook liever een mailtje gestuurd, maar kon geen mailadres vinden. Privacy is bij dit simkaartje niet van belang. Het is een storingstelefoon.

Het is gewoon niet toegestaan om telefoonnummers (06 nummers) op het forum te plaatsen. Simyo kan zien wie je bent aan de hand van je inlog hier op het forum.


Een gebruiker zal geen berichten plaatsen die:

Commerciële links bevatten
Links naar illegale sites bevatten (zoals downloadsites)
Discriminerende uitingen bevatten of provocerend gedrag vertonen
Seksueel getint zijn
Scheldwoorden bevatten of een overvloed aan leestekens en hoofdletters bevatten
Niks met het beoogde onderwerp te maken hebben of respectloos richting andere gebruikers/de moderators zijn
Onwaarheden bevatten
Persoonlijke gegevens bevatten zoals adres en telefoonnummer.


https://forum.simyo.nl/over-simyo-forum-80/huisregels-simyo-forum-747
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jacco,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je simkaart het in verschillende telefoons niet doet. Dan lijkt er iets mis te zijn met de simkaart. Hij is wel geactiveerd trouwens. Ik heb je simkaart gereset waarmee de instellingen opnieuw worden aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft geholpen.

Verder ben ik benieuwd of je in Nederland bent, en of in het buitenland.

Ik heb overigens het 06-nummer uit je bericht gehaald. Wij moderators kunnen jouw 06-nummer zien door op je account te klikken. Anderen klanten kunnen dit overigens niet.

Ik hoor graag van je!

@Friesian en Ray bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Caspar
Casper, bedankt voor je reactie.

het heeft echter niet geholpen. de melding is nog hetzelfde. ik zit gewoon in nederland overigens.

groeten Jacco de Graaf
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jacco105,

Wat onhandig dat het nog steeds niet lijkt te werken! Wat Caspar zei klopt: de simkaart is wel actief. Dat gebeurt automatisch bij Prepaid simkaarten. Vragen deze toestellen om een pincode zodra je ze aanzet? Zonder een pincode kan de simkaart namelijk geen netwerkverbinding maken. En wordt deze code vervolgens geaccepteerd?

Ik heb je toch een vervangende simkaart toegestuurd, al is het maar voor de zekerheid. Deze simkaart heb ik je gratis cadeau gedaan. Normaliter kost een simkaart € 5,- en kun je 'm bestellen via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart. Nu heb ik dit voor jou gedaan 🙂 Je krijgt je nieuwe simkaart binnen enkele dagen binnen. Het zal wederom gaan om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten (regulier, micro, nano) erin zitten. Je hoeft alleen eruit te klikken wat je nodig hebt.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer