.

Beantwoord

Waarom krijg ik een errorcode 1.1 bij aanvraag nieuwe sim?

  • 7 March 2016
  • 9 reacties
  • 219 Bekeken

hoi,
Ik krijg een foutmelding op de pagina als ik een nieuwe simkaart wil aanvragen en wordt gesommeerd om hier een melding ervan te maken. Bij deze!
icon

Beste antwoord door Caspar 8 March 2016, 11:19

Bekijk originele reactie

9 reacties

hoi, ik ook, graag zsm oplossen
en ik ook !
zelfde hier 🙂
Ik dus ook...!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi allemaal,

Wat vervelend dat het bij jullie allemaal niet gelukt was om een vervangende simkaart te bestellen.

Veel mensen hebben hier last van gehad. Het is een fout geweest op onze website, onze excuses hiervoor. Het is nu weer mogelijk om een vervangende simkaart te bestellen. We hebben het net nog getest. Wanneer je er toch niet uitkomt hoor ik graag van je!

Groetjes Caspar
Hallo Caspar,
ik heb zojuist geprobeerd (een aantal keer) maar helaas....ik krijg dezelfde foutmelding. Nav berichten op het forum heb ik mijn adblocker uitgezet, maar ook dit hielp niet.
Hoop dus dat het snel wel kan.

groetjes, Joy
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Joy,

De foutmelding had verholpen moeten zijn. Ik heb in ieder geval een simkaart voor je besteld dus deze ontvang je binnen drie werkdagen. Zodra je deze hebt, kan je deze activeren via deze link.

Hou je ons op de hoogte als dit is gelukt?

Groetjes, Angelica
Hoi Angelica,

sorry ik lees net pas je reactie. Mijn moeder heeft het vanmiddag geprobeerd via haar I-pad en toen lukte het. Ik krijg dus al een nieuwe sim-kaart toegestuurd.
Als ik er nu 2 krijg, wat kan ik dan doen met de 2e kaart.

groetjes, Joy
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Joy,

Geen probleem hoor. Gelukkig hebben we een redelijk slim systeem dat maar één vervangende simkaart stuurt :)

Groetjes, Angelica

Reageer