.

Beantwoord

Waarom krijg ik de melding: insert a valid sim with no pinlock to activate iPhone?

  • 14 May 2017
  • 5 reacties
  • 2114 Bekeken

'Ik heb een nieuwe iPhone SE gekocht Had en iPhone 5S. bij het overzetten van de sim krijg ik de melding "insert a valid sim with no pin lock to activate iphone "'.
icon

Beste antwoord door Caspar 15 May 2017, 14:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Wat ik heb gelezen, weliswaar op Engelstalige sites, is dat de simkaart niet word herkent. Soms lost het zich op door een paar keer het toestel te herstarten. Je kan ook contact opnemen met de verkoper van de telefoon.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi PAVK,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je die melding krijgt als je je simkaart in je nieuwe iPhone stopt. Heb je het toestel in Nederland gekocht? Doet een ander simkaartje het wel in het toestel? En doet deze simkaart het ook gewoon nog steeds in een ander toestel?

Ik hoor graag van je!

@Ray bedankt voor je hulp.

Groetjes,
Caspar
Het sim kaartje werkt in een ander toestel wel. Ik ben naar de winkel gegaan en na enig zoekwerk kwam men er achter dat het toestel in de modus stond voor slechthorende. Dwz dat je elke toets drie keer moet indrukken.
Kundige jongens bij Coolblue
Iedereen bedankt voor het mee denken
Reputatie 5
Badge +9
Hoi PAVK,

Mooi dat het is opgelost! Slim van je om langs de winkel te gaan. Als je verder nog vragen hebt, hoor ik graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer