.

Beantwoord

Waarom kan ik niet bellen?

  • 29 March 2020
  • 2 reacties
  • 193 Bekeken

Hoi Simyo,

Ik ben van Prepaid overgestapt naar Sim Only en ik kreeg vrijdag een mail dat alles geregeld was (aansluting en nummerbehoud) en zaterdag kreeg ik een sms zeggende dat ik voortaan gebruik maak van mijn Sim Only abbonement. Maar ik kan nog steeds niet bellen (wel gebeld worden) omdat ik de melding krijg dat ik om administratieve redenen afgesloten ben. Op mijn simyo account zie ik dat ik afgesloten ben omdat er een factuur niet betaald is? Maar de eerste factuurdatum is pas in april, dus dat snap ik ook niet. Hoe los ik dit op?

Groetjes Amber

icon

Beste antwoord door Bas 30 March 2020, 16:41

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@Ambervdklippe Zoals jij het stelt, lijkt het erop alsof systeemtechnisch een foutje is gemaakt. Maar dat weet ik niet, want ik ben een klant net als jij. Morgen zal een Simyo medewerker, een moderator jouw probleem oppakken en oplossen.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Amber, 

Welkom op ons forum! :blush:

Ik heb even gekeken en zo te zien was je aansluiting geblokkeerd voor uitgaand verkeer. Sorry voor het ongemak!

Inmiddels is je aansluiting als het goed is weer actief. Als je je toestel even uit- en aanzet, dan werkt alles weer zoals het hoort!

Kun je me even laten weten of het gelukt is? :innocent:

Groetjes, 
Bas

Reageer