.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn vervangende simkaart niet activeren?

  • 25 January 2019
  • 5 reacties
  • 259 Bekeken

Hallo, kreeg zojuist een vervangende simkaart. Ging van mijn symio naar instellingen naar simkaart. Daar is dan geen vraag over het activeren van de nieuwe kaart. De oude gegevens van mijn vorige simkaart staan er nog in. Heb mijn smartphone en tablet een paar minuten uitgezet maar dat verandert niets. Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Ray 25 January 2019, 19:23

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi @Broodnodig,

Die link op je MijnSimyo-instellingen-simkaart waar je op klikte om te vervangende simkaart aan te vragen moet nu veranderd zijn in een link om te activeren. Dat zie jij niet?

Probeer anders deze eens.

Laat je weten of het gelukt is?
Dag Ray, dat was de oplossing, met d e link was aktiveren simpel. Dank hiervoor.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Broodnodig,

Welkom op het Simyo Forum!

Waarschijnlijk heb je de simkaart geprobeerd te activeren in de app. Helaas is de functie alleen beschikbaar op de web-versie van Mijn Simyo. Fijn dat Ray je ondertussen al heeft geholpen!

Groetjes,

Kevin
Dank Kevin, en het klopt, ik werkte in de app. Op dit terrein ben ik best wel een nitwit.
Reputatie 5
Badge +4
Kan gebeuren hoor! Daar zijn wij voor! 😉

Reageer