.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 24 June 2019
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Hallo allemaal,
Ik probeer een vervangende simkaart te activeren maar ik krijg error 2.1 op google chrome. Ik heb al de browsegeschiedenis en cookies gewist en een twee andere browsers geprobeerd (internet explorer en microsoft edge) maar het is nog niet gelukt.
groetjes Elise
icon

Beste antwoord door Jihane 25 June 2019, 13:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Ik vermoed dat een en ander het gevolg zou kunnen zijn van de KPN Storing. Of anders is het waarschijnlijk een storing bij Simyo zelf (zie: https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/ik-krijg-error-2-1-op-mijn-simyo-wat-is-er-aan-de-hand-37587). Heb je het nog eens geprobeerd?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Elise,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat het niet lukt de nieuwe simkaart te activeren! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en heb wat instellingen verschoven. Wil je het nogmaals proberen? Lukt het nu wel? 🙂

@ Rico, dank voor je reactie! De KPN storing staat hier gelukkig los van 🙂 Er is ook geen Mijn Simyo storing bekend. Hopelijk lukt 't Elise nu wel!

Groetjes,
Jihane
Het is gelukt
Reputatie 6
Badge +5
Wat fijn dat het is gelukt, Elise! Goed om te horen 🙂 Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer