.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 4 February 2017
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

Hoi,

Ik probeer mijn nieuwe simkaart te activeren maar het lukt niet.
Ik moet daarna opnieuw inloggen voor nieuwe pin en pukgegevens maar het wordt niet gewijzigd.

Hoe nu verder?

Gr Jose
icon

Beste antwoord door Caspar 6 February 2017, 13:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Ik Heb hetzelfde probleem als jij Jose, mij lukt het ook niet.

Gr. Hans
Ook hier problemen, net per post nieuwe simkaart ontvangen maar kan deze niet activeren op "mijn simyo".
Reputatie 5
Badge +6
Heey mensen,

dan denk ik dat er toch iets van een fout bij de servers van het activeren is of zoiets.

Hopelijk kunnen de moderators dit snel doorgeven en wordt het snel opgelost.

Voor nu afwachten.

Groet Paul.
Klopt, er schijnen wat problemen te zijn met het activeren.

Beste advies is of een moderator afwachten. Het is weekend maar misschien hebben jullie geluk.

Maandag ochtend bellen en met de KS en zij regelen het voor je..
Reputatie 5
Badge +9
Hoi jp19, Hans62 en Anne Twente,

Welkom op het forum :)

Wat vervelend dat jullie de simkaart niet konden activeren. Het was inderdaad bekend dat er daar wat problemen mee waren, maar dit was diezelfde middag al opgelost. Als het goed is, kan je nu de simkaart gewoon activeren, als die niet al geactiveerd is natuurlijk.

Als je toch nog tegen problemen aanloopt... Let me know!

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Vergeet Paul niet 🙂
Nou ik kan je zeggen, het probleem was niet dezelfde middag opgelost, ook de zaterdag (avond) en ook de gehele zondag was dit op de site niet mogelijk.
Middels de mail heb ik zelf contact gezocht met simyo welke op zondagmiddag werd beantwoord. Vervolgens mijn mail gestuurd met mijn kaart gegevens en telefoonnummer. Door simyo is toen de kaart aangemeld omdat het ook zondagavond niet mogelijk was. Hierna netjes een mail met pin en puk code. Probleem is opgelost maar niet via de website. Bleef error code 2.1 geven.
Ik keek de volgende dag in mijn mail en de nieuwe gegevens stonden er in. En het activeren is gelukt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Balen dat jullie problemen ondervonden met het activeren van je simkaart.

@ Anne Twente, ik vind het erg vervelend dat jij je simkaart zelf niet kon activeren. Gelukkig hebben onze collega's van de klantenservice je hier goed bij geholpen en kun jij je simkaart nu in gebruik nemen. :D

@ Hans62, ik ben blij om te horen dat het activeren is gelukt!

@ PaulH, nog even een bedankje namens Caspar. Fijn dat je zo goed hebt meegedacht.

Groetjes,
Asma

Reageer