.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn simkaart niet activeren?

  • 29 October 2016
  • 19 reacties
  • 311 Bekeken

Hallo,

Ook ik kan (zoals zovelen) ook mijn nieuwe (vervangende) simkaart niet activeren .
Volgens de handleiding zou de link onder Instellingen -> Simkaart moeten opnenen.
Maar de link "Activeer je nieuwe simkaart" staat erecht niet bij.
De gegevens die ik er wel vind zijn van mijn oude kaartje met nr,75616732.
Kuineen jullie op afstand het kaartje activeren?
Mijn nieuwe kaartnummer is 77880702.
Alvast dank en groetjes.
icon

Beste antwoord door Ilias 31 October 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

19 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Henk,

je kan even kijken of deze link je er wel brengt: https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen.
Er staat dat je daar zowel je simkaart kan aanvragen als activeren dus misschien werkt dat zo al.

Anders zal een moderator je waarschijnlijk helpen.

Groet Paul.
Dank voor je snelle reactie Paul maar helaas, simkaart-aanvragen. zie ik ook nergens staan.

Groet Henk
De link waar eerst aanvragen stond moet nu activeren zijn. Kun je een screenshot maken en plaatsen? Prive gegevens maskeren aub.
Hoi Raytje.


Ook de link aanvragen is niet te zien.
Maar zie de screen.

Groet Henk
Hoi allen.

Ik lees ook ergens dat de kaart allen op werkdagen door Simyo wordt gewijzigd.
Misschien moet tot maandag geduld hebben.

Henk
Op je screenshot zie ik niet alles. Je moet wat naar beneden scrollen.
Hoi Raytje.

Hier dan het onderste deel v.d. screen
Hmm hier moet Simyo naar kijken. Die link waar je mee kan aanvragen hoort te veranderen in activeren. Wat je zelf nog kan proberen is je geschiedenis en cookies verwijderen en opnieuw proberen.
Reputatie 5
Badge +6
Hey Henk,

heel gek maar heb net even niet zoals het hoort de URL aangepast van https://mijn.simyo.nl/simkaart-aanvragen naar https://mijn.simyo.nl/simkaart-activeren.

Die doet het ook bij mij.
Probeer dat eens, dat moet voor nu lukken.
Aan Simyo die moeten hier inderdaad even naar kijken.

Groet Paul.
Hoi Paul.

De link https://mijn.simyo.nl/simkaart-activeren komt inderdaad netjes tevoorschijn en
kan na inloggen mijn kaartnummer invullen, maar dan krijg ik weer een Error code: 2.1
Zie de bijlage.
Vreemd.

Groet Henk
Hmm hier moet Simyo naar kijken. Die link waar je mee kan aanvragen hoort te veranderen in activeren. Wat je zelf nog kan proberen is je geschiedenis en cookies verwijderen en opnieuw proberen.

Dit al (vet gedrukte) al gedaan?
Hoi Raytje.

Wat ik al gedaan had op jouw aanraden helpt ook niet.
Geschiedenis en cookies zijn verwijderd..
Helaas.

Groet Henk
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Henk Kooiman,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je je simkaart niet kunt activeren. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat de simkaart inderdaad niet gekoppeld is aan je 06-nummer.

Hoelang heb je deze simkaart al? Het aparte is namelijk dat ik ook geen recente aanvraag terug kan zien voor een vervangende simkaart. Het is voor mij dus ook niet te koppelen, helaas. Ik heb het doorgestuurd naar de technische afdeling om het te controleren. Zodra ik terugkoppeling krijg, dan hoor je van me! Dit zal niet ongeveer een werkdag duren.

Sorry voor het ongemak!

@Raytje en @PaulH, enorm bedankt voor jullie hulp.

Groetjes,
Ilias
Hoi Ilias.

Het kaartje met nr. 77880702 heb ik afgelopen zaterdag 29-10-2016 ontvangen.

Groet Henk
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk Kooiman,

Dankjewel voor de informatie! Ik heb van mijn collega begrepen dat jullie ook via e-mail contact hebben gehad 🙂 Het bleek dat de simkaart voor een andere aansluiting bedoeld was. Daarmee werkt alles nu weer, en nu is er voor jouw aansluiting een nieuwe simkaart aangevraagd. Fijn dat het allemaal opgelost is!

De simkaart die voor jou bedoeld is, is intussen ook al de deur uit. Je ontvangt 'm dus zo gauw mogelijk!

Laat je het me weten als je nog ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane
Hallo allemaal.

Inmiddels is mijn probleem opgelost en werkt mijn telefoontje weer.
Er was voor mijn man een vervangend kaartje gestuurd en niet naar mij, vandaar de verwisselingen allemaal.

Raytje en PaulH, enorm bedankt voor jullie hulp en meedenken aan een oplossing.
Met name ook Robina en Ilias , de Moderators van Simyo, hartelijk bedankt, want die hebben het er maar druk mee gehad.
Alles is op zijn pootjes terecht gekomen.

Groetjes iedereen.
Henk en Riny.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Henk en Riny,

Wat enorm fijn dat het is opgelost! Nu vallen alle puzzelstukjes op de juiste plek! Poeh, haha, dit was een raadsel van jewelste.

Heel graag gedaan namens Robina, mezelf en alle moderators van Simyo! Onze toppers Raytje en PaulH zijn ook erg tof dat ze meehelpen.

Geniet ervan!

Groetjes,
Ilias
Met name ook Robina en Ilias , de Moderators van Simyo, hartelijk bedankt, want die hebben het er maar druk mee gehad.
Sorry, ook Jihane heeft haar steentje natuurlijk bijgedragen, dus ook dank.

Henk en Riny,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Henk Kooiman,

Heel graag gedaan! 🙂 Lief dat je iedereen zo persoonlijk benoemt! Ik heb het doorgegeven, ook aan de rest. Fijne dag nog, Henk en Riny!

Groetjes,
Jihane

Reageer