.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn puk-code niet invoeren?

  • 4 May 2016
  • 8 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb een nieuwe SIM kaart gekregen en in mijn toestel gedaan. Nu staat er geef PUK-code om SIM-kaart te ontgrendelen.
Ik heb een mail ontvangen met een nieuwe PUK-code en wanneer ik die intoets gebeurt er verder niets en blijft het op tien pogingen staan.
Waarom lukt het niet.
Groet Robb
icon

Beste antwoord door Anonymous 5 May 2016, 09:04

Bekijk originele reactie

8 reacties

Om de sim te ontgrendelen heb je niet de puk maar de pincode nodig. Controleer voor de zekerheid ff op mijn simyo, instellingen, simkaaart of het simkaartnummer klopt met jouw sim.

Ff laten weten of dit helpt s.v.p..

Leuke dag gewenst.
Friesian.
Goedemorgen,

Dank voor je bericht zojuist. In mijn mail staat wel het juiste telefoonnummer vermeld maar een andere pincode dan ik hiervoor had. Ook een andere pukcode dan op de achterkant van het kleine kaartje van de sim kaart.
Beide nummers doen het trouwens niet. Op de telefoon beweegt de tekst dat ik een 8 cijferig pukcode moet intoetsen om te ontgrendelen. Hoeveel pogingen ik ook doe hij blijft op 10 staan.

Wat zou het toch kunnen zijn?

Jij ook een fijne zonnige dag gewenst.
Nieuwe poging, Robbb.

Ik heb de indruk het gaat om een vervangende sim, klopt hè
.:)

BELANGRIJK !
https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_simkaart log in.

[* Simkaart nummer, nummer op achterzijde sim moet overeenkomen. Dit is NIET de pukcode.
Alles hoort bij elkaar..vervangende sim - simkaartnummer, pincode en puk.

Daarom moet de controle simkaartnummer op mijn simyo en achterzijde van de nieuwe simkaart.
Beste Friesian,

Ik ben nu bij mijn dochter en die vertelt mij doodleuk dat de telefoon die ik weer van een ander had gekregen het misschien wel niet meer doet!!
Inderdaad op een ander toestel doet alles het nu goed.
Wil ik jou nog hartelijk danken voor je support wat ontzettend fijn was.

Fijne dag verder en hopelijk kan je nog veel mensen na mij helpen.

Groet Rob
Bedankt voor de terugkoppeling Rob.
Fijn dat het werkt. Fijne dochter!

hopelijk kan je nog veel mensen na mij helpen.

Ik doe mijn best en soms lukt het. (niet;))


Graag gedaan. :)

Groet.
Friesian
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Robbb,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat jouw pukcode niet in te voeren is op jouw telefoon!

Gelukkig was dochterlief de redder in nood, en pakte de pukcode wel op haar telefoon. Daarnaast is het natuurlijk heel erg fijn dat Friesian aanwezig was om je te helpen 🙂 Mocht je nog vragen voor ons hebben, laat je het dan weten?

@Friesian, heel erg bedank voor je hulp :)

Groetjes,
Angela
Ja fijn dat Frisian mij kon helpen en natuurlijk kon hij niet weten ( ik ook niet ) dat de telefoon defect was. NU een tweedehandsje gekregen waarvan het scherm ( glas ) kapot is maar doet het wel in ieder geval!
Dank voor jullie support iig.

Groet, Rob
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Robbb,

Ondanks het kapotte schermpje is het wel mooi dat je op zo'n korte termijn een nieuwe telefoon hebt, zodat je gewoon bereikbaar bent 🙂.

Mocht er nog iets zijn, ben je altijd welkom op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury

Reageer