.

Beantwoord

Waarom kan ik geen vervangende simkaart bestellen?

  • 20 September 2016
  • 8 reacties
  • 142 Bekeken

Hallo,
Als ik een nieuwe simkaart wil bestellen via 'instelling' dan 'simkaart', kom ik alleen op het activeren, blokkeren van mijn simkaart.
Het zou bij het 2de kopje moeten staan, maar daar staat het niet.
Hoe kan ik nou een nieuwe simkaart bestellen?
Gr,
Elwin Dogger
icon

Beste antwoord door Caspar 20 September 2016, 16:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Heb je misschien recent al eens een nieuwe simkaart aangevraagd die nog geactiveerd moet worden. Als dat zo is, zul je deze denk ik eerst moeten activeren voordat je weer een nieuwe kaart kunt aanvragen. Nogmaals, denk ik....
Hee,
Nee dat heb ik niet gedaan.
Reputatie 7
Laten we dan even wachten tot een moderator zijn licht hier over gaat laten schijnen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi elwin dogger,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat je geen vervangende simkaart kan bestellen. Dat komt doordat je in het verleden al eens een vervangende simkaart hebt besteld en deze nooit hebt geactiveerd.

Als je wilt kan ik jou een vervangende simkaart opsturen. De kosten hiervoor zijn € 5,00. Als je ermee akkoord gaat, stuur ik je gelijk een simkaart toe!

@RicoK bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Misschien kan de TS zijn vorige, niet recent :8, bestelde simkaart nog terug vinden. Dat scheelt hem EUR 5,00......
Hallo Casper,

Dat zou top zijn als je dat wilt doen!

Met vriendelijke groeten,
Elwin Dogger
En RicoK, jij ook erg bedankt voor de reacties!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Elwin Dogger,

Super! Bij dezen heb ik een nieuwe simkaart naar je toegestuurd. 😃

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer