.

Beantwoord

Waarom kan ik geen verbinding maken met het netwerk?

  • 4 January 2017
  • 29 reacties
  • 929 Bekeken

Badge
Hallo,

Pas een simkaart reset van jullie gekregen omdat bellen niet meer ging. Daarna kon ik weer bellen.

Tot ca 2 januari 2017, toen was het weer afgelopen.

Krijg de volgende meldingen:
Geen network aangemeld.
Mobiel netwerk niet beschikbaar.

Hoe nu verder? Graag bericht.

Ruud
icon

Beste antwoord door Jihane 5 January 2017, 13:30

Bekijk originele reactie

29 reacties

Badge
Hallo Caspar,

Nee ik weet het niet van anderen.

Ruud
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ruud Verdouw,

Ah oké. Je kan altijd even poolshoogte nemen bij mensen uit je buurt welke provider zij hebben en of ze goed bereik hebben of dat het minder is. Dan weet je of er providers zijn die betere ontvangst hebben dan andere, en kan je kijken of een switch van provider voor jou handig zou zijn. We willen je uiteraard niet kwijt, maar we willen wel graag dat je goede ontvangst hebt.

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,

Ik wil u even melden dat ik mijn mobiel
zelf gerepareerd heb.
Kan weer volop bellen en gebeld worden.
Lag aan een losse antenne.
Heb thuis constant 3 streepjes verbindingssterkte.
Bedankt voor de goede service.

Ruud
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Ruud Verdouw,

Dit is heel goed nieuws! Hopelijk was de reparatie niet al te duur. Ik ben in ieder geval blij dat je weer een goede verbindingssterkte hebt.

Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar

Reageer