.

Beantwoord

Waarom kan ik geen nieuwe simkaart bestellen?

  • 13 February 2018
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

hallo,

omdat ik binnenkort een nieuwe telefoon wil bestellen heb ik een nano simkaart nodig
helaas heb ik nu micro.
via instelling-simkaart kan ik geen nieuwe simkaart bestellen.
ik kan alleen mijn simkaart blokkeren, of mijn nummer overzetten
Ik zag op het forum dat ik niet de enige ben waarbij dit niet lukt, zou iemand mij kunnen helpen met het verkrijgen van een nieuwe simkaart?

Met vriendelijke groeten,
Britt
icon

Beste antwoord door Els 14 February 2018, 14:46

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Britt,

Waarschijnlijk heb je eens een simkaart besteld die niet geactiveerd is.

Een moderator zal dit voor je in orde maken, normaal binnen 1 werkdag.

Controleer voor alle zekerheid of je adresgegevens nog kloppen op Mijn Simyo.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Britt,

Welkom op het Simyo Forum! Goed dat je hier je vraag stelt. Ik kan me goed voorstellen dat je zit te wachten op een nieuwe simkaart.

Wat onhandig dat je hem niet kon bestellen. Geen zorgen, ik zal er voor zorgen dat er alsnog eentje jouw kant op komt. Dit is een 3-in-1-simkaart, binnen drie dagen ligt hij in je brievenbus en kun je hem gaan activeren via Mijn Simyo. Dit doe je via Instellingen > Simkaart. Zodra je dit hebt gedaan, kun je het kleinste formaat uit de kaart klikken. Je ontvangt zo ook nog een e-mail ter bevestiging. 🙂

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els

Reageer