.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog steeds geblokkeerd?

  • 6 August 2019
  • 4 reacties
  • 299 Bekeken

Mijn simkaart is een paar dagen terug tijdelijk geblokkeerd voor uitgaand verkeer omdat mijn beltegoed op was.
Ik heb inmiddels automatisch opwaarderen aangezet, dus er staat weer gewoon saldo op de kaart, maar ik kan nog steeds niet bellen of sms'en; hoe lang zou zo'n tijdelijke blokkade moeten duren, of zou die inmiddels alweer opgeheven moeten zijn en is dit een foutje in het systeem?
icon

Beste antwoord door Daisy 6 August 2019, 14:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
hoe lang zou zo'n tijdelijke blokkade moeten duren, of zou die inmiddels alweer opgeheven moeten zijn en is dit een foutje in het systeem?
De blokkade zou moet duren totdat je opwaardeert. Als je meer dan 0 euro beltegoed hebt, dan zou het systeem de blokkade moeten verwijderen. Als dat niet gebeurd, dan moet een moderator op dat forum even een schopje tegen het systeem geven en dan komt alles in orde.

Ik denk dat de moderatoren daar vandaag of morgen tijd voor hebben.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi NanneD,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb gelijk even meegekeken naar je aansluiting, en deze gelijk gedeblokkeerd. Normaal gesproken hoort de simkaart gelijk gedeblokkeerd te worden wanneer er opgewaardeerd is. Excuses voor het ongemak! Als je het toestel opnieuw opstart dan zou alles weer moeten werken!

Groentjuh, Bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Daisy
Hoi NanneD,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb gelijk even meegekeken naar je aansluiting, en deze gelijk gedeblokkeerd. Normaal gesproken hoort de simkaart gelijk gedeblokkeerd te worden wanneer er opgewaardeerd is. Excuses voor het ongemak! Als je het toestel opnieuw opstart dan zou alles weer moeten werken!

Groentjuh, Bedankt voor je reactie!

Groetjes,

Daisy

Alles werkt inderdaad weer, heel erg bedankt voor de snelle fix! 😊

En Groentjuh, ook bedankt voor de reactie!
Reputatie 6
Badge +6
Hoi NanneD,

Fijn dat het zo snel gelukt is!

Als we nog iets voor je kunnen doen, let us know! :)

Groetjes,

Bas

Reageer