.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog niet aangekomen?

  • 6 December 2018
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Badge
goedemiddag, twee vragen:
ik heb op 3 december een nieuwe sim card aangevraagd, en onder mijn messages stond er eentje waarin geschreven stond dat de levertijd twee tot drie dagen zou duren, Het is nu donderdag 6 december en ik heb nog geen nieuwe card ontvangen. Gaat het lukken voor uiterlijk morgen? Ik zit er om te springen! Bedankt alvast. Een verdere vraag: ik wilde eigenlijk chatten en deze vraag stellen, maar dat lukte niet, ik heb, volgens de instructies mijn telefoonnummer en en naam ingetypt, maar toen ik mijn vraag wilde intypen bleef 'tie hangen. Ik kon mjn vraag dus niet stellen. Het is de tweede keer dat dit gebeurd, waar zou dat aan kunnen liggen?
icon

Beste antwoord door Jihane 7 December 2018, 10:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Klopt je adres in mijn simyo?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Barbara,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat jammer dat je simkaart nog niet aangekomen is 😞 Ik zie dat je je adres vlak voor de simkaart-bestelling gewijzigd hebt. Weet je zeker dat dat helemaal goed is gegaan? Wil je mij via een privébericht laten weten wat het juiste adres is? Dan kan ik controleren of dat klopt met wat er in het systeem staat.

Ik zie namelijk wel dat de simkaart verzonden is 🙂 Dus hij zou er intussen al moeten zijn. We gaan dit samen uitzoeken!

Wat de chat betreft: ah, wat vreemd! Heb je het daarna nog 's geprobeerd en hetzelfde probleem ervaren? Heb je de pagina ververst nadat dit gebeurde?

@ Ron, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Badge
Dag Jiihane,

dank je wel voor je reactie! Sorry voor mijn late reactie. Ik had je op een donderdag geschreven, als ik me niet vergis, dat was de derde dag nadat ik aanvraag had gedaan, Vrijdag, de vierde dag dus, had ik de sim card nog niet ontvangen, ik kreeg het spaansbenauwd, gelukkig lag 'tie maandag in de bus. Maar het heeft dus wel even geduurd. De chat blijft soms hangen, ik heb het nog een keer geprobeerd vrijdagochtend, toen lukte het weer niet. Ik weet niet waar het aan ligt. 't is wel jammer, julliie service is zo geweldig goed verder. Bedankt nogmaals, en jij ook Ron!

groetjes,

Barbara
Reputatie 6
Badge +5
Hi Barbara,

Geen probleem hoor, een late reactie kan gebeuren 🙂 Fijn om te lezen dat het kaartje aan het begin van de week binnen is gekomen!

Bedankt voor je compliment, hopelijk gaat het in de toekomst wel goed met de chat. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Niels

Reageer