.

Beantwoord

Waarom is mijn simkaart nog geblokkeerd?

  • 10 February 2019
  • 6 reacties
  • 331 Bekeken

Badge
Zo ongeveer de hele week al deed mijn 3g internet het niet.. gisteren wilde ik iemand bellen en dat deed het ook niet 'door administratieve problemen'
Ik zie in mijn instellingen staan dat mijn simkaart geblokkeerd is, dit zonder duidelijke reden want er staat beltegoed op en ik heb mijn pin of pukcode niet verkeerd ingevoerd.
Ik heb hem geprobeerd in een andere telefoon maar ook hier doet hij het niet.
Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden.

Alvast bedankt voor de reacties
icon

Beste antwoord door Kevin 10 February 2019, 15:03

Bekijk originele reactie

6 reacties

Je kunt hem niet zelf deblokkeren op je MijnSimyo?
Badge
Nee er staat geblokkeerd voor uitgaand verkeer en ik kan er verder niks mee.
Ik heb deze week wel op 0 beltegoed gestaan maar vaak na het opwaarderen doet hij het dan weer
Dan ben ik bang dat er iets fout gaat in de systemen afgaande wat je omschrijft. Een moderator zal dit moeten herstellen.

Wat je zelf nog kan proberen is je telefoon uit te zetten, simkaart eruit (en eventueel batterij) en na 15 minuten alles weer terug plaatsen en je telefoon aanzetten. Je simkaart maakt dan opnieuw verbinding met het netwerk.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Ik217,

Ik heb het meteen even voor je nagekeken. Ik zie inderdaad dat je gewoon beltegoed hebt staan en je nummer dus actief zou moeten zijn. Op 4 februari is je beltegoed opgegaan en ben je ook iets de min in gegaan. Wij hebben dat bedrag voor je aangevuld maar hierdoor is de automatische blokkade niet vanzelf van de aansluiting afgegaan.

Ik heb dit nu handmatig voor je gedaan. Als je je toestel even opnieuw opstart dan zal alles weer werken! :)

Dankjewel voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin
Badge
Bedankt Ray en Kevin,

Hij doet het weer.
Ik heb ook gelijk het automatisch opwaarderen weer aangezet, erg fijn dat dit kan 👍

Groetjes
Reputatie 5
Badge +4
Hoi ik217,

Fijn dat alles nu opgelost is! Een hele fijne dag vandaag! 😃

Groetjes,

Kevin

Reageer