.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • 9 April 2020
  • 1 reactie
  • 217 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Afgelopen maandag kreeg ik te lezen dat mijn nieuwe simkaart verstuurd was en dat ik deze binnen 2 werkdagen zou ontvangen. Het is nu donderdag laat in de middag en ik heb ‘m nog niet. Mijn abonnement gaat wel morgen in? 
 

Ik zou graag mijn adresgegevens controleren in mijn symio, maar ik kom in de app niet verder dan her scherm ‘activeer mijn simkaart’. In de bevestigingsmail klopt het afleveradres in ieder geval. Zouden jullie willen nagaan waar de simkaart momenteel is? 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Daisy 10 April 2020, 12:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi LT8,

 

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat hij het adres voor je heeft aangepast. Ik hoop dat het vanuit hier vlekkeloos verloopt.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer