.

Beantwoord

Waarom heb ik mijn simkaart nog niet ontvangen?

  • 16 January 2020
  • 1 reactie
  • 341 Bekeken

Op zat. 11 jan heb ik per email bevestiging ontvangen dat de SIMkaart binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Betaling is gedaan, mail met nummerbehoud ook reeds ontvangen. Kunnen jullie me vertellen waar de SIMkaart blijft?

 

icon

Beste antwoord door Daisy 17 January 2020, 11:19

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Kaat68,

 

Welkom op het Simyo Forum en bij Simyo!

 

Super balen dat de simkaart zo lang op zich laat wachten, ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met de klantenservice. Mijn collega heeft een nieuwe simkaart naar je opgestuurd, ik hoop dat deze netjes binnen 3 werkdagen op de mat ligt. Laat je het met me weten?

 

Groetjes,

Daisy

 

Reageer