.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service bij vervangende simkaart?


Dag
ik heb een vervangende nano simkaart van jullie gehad voor mijn nieuwe iphone5. ik heb deze geactiveerd, maar er blijft ' geen service' in beeld staan. Tevens doet mijn oude telefoon met de oude simkaart het nog steeds. Hoe nu verder?
mvg
icon

Beste antwoord door Tiury 13 May 2015, 16:10

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi nadino, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het helemaal niet doet en je de iPhone 5 niet in gebruik kunt nemen. Ik ben nu bezig om je simkaart opnieuw op het netwerk te plaatsen. Hiervoor dien je de simkaart uit je telefoon te halen voor 15 minuten, terwijl de telefoon uit staat. Na het opstarten hoort de simkaart het wel te doen. Laat je me weten of dit ook zo is?

Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury
Mijn huidige telefoon verloren. Ik heb een vervangende simkaart in mijn oude telefoon geïnstalleerd zoals aangegeven op het kaartje voor activeren. Mijn
nieuwe kaart via mijn simyo geactiveerd.
maar ik zie in mijn instellingen > simkaart:
geblokkeerd voor uitgaande en inkomende gesprekken.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Milah,

Welkom op het Forum!

Vreemd dat je geblokkeerd bent voor uitgaande en inkomende gesprekken. Ik heb meteen even voor je gekeken wat er aan de hand kan zijn. Gisteren heb jij de vervangende simkaart geactiveerd. Ik zie dat het activeren niet gelukt is. Vandaar dat je geblokkeerd bent. Ik heb de simkaart activatie opnieuw uitgevoerd en dit is gelukt!

Als jij je telefoon opnieuw opstart, kan je weer bellen, sms'en, internetten en gebeld worden.

Laat je het mij weten of het lukt?

Groetjes,
Ashweeta
Dank Ashweeta voor je snelle reactie.
In mijn instellingen zie ik inderdaad dat er geen blokkade meer!
Daarvoor dank!
Met mijn nieuwe simkaart in mijn oude Huawei komt bericht:
simkaart vergrendeld.
Ik kan de simkaart code dus niet invoeren.....
ik ben nog steeds benieuwd naar jouw reactie
BVD
Milah
Reputatie 7
Badge +10
Hi Milah,

Ai, wat jammer dat je de pincode niet kunt invoeren op je Huawei! Wil je je simkaart ook in een ander toestel proberen? Krijg je daarin dezelfde bundel, of niet? Op basis daarvan kunnen we uitpluizen wat er nou precies aan de hand is.

Laat je me dat nog even weten?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane
Ik heb het geprobeerd, in het toest3l van mijn vrouw: en dat lukte wel.
Nu heeft zij weer problemen:
ze moet telkens haar sim code en puk code invoeren en staat nu al op 6x. Het lukt niet wat nu?
Reputatie 6
Badge +5
Hi Milah,

Fijn om te lezen dat de simkaart het in een ander toestel wel goed doet! Als je je simkaart nu in je eigen telefoon stopt, hoe gaat het dan met ontgrendelen? Onhandig dat nu juist je vrouw problemen ondervindt. Hebben jullie haar simkaart teruggestopt in haar eigen toestel en lukte het daarna niet om de code in te voeren? Wat krijg je te zien als je de simkaart probeert te ontgrendelen? En is ze ook klant bij Simyo? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels
Niels,
Uiteraard is zij ook Simyo-klant.

Intussen kan zij wel haar telefoon gebruiken.
4 keer de pukcode moeten gebruiken ook al voerde ze haar pincode goed in., Maar de teller voor de pukcode staat nu al op 6.
Kan dat nog verbeterd worden?

bvd

Milah
Reputatie 6
Badge +5
Hi Milah,

Als de PUK-code nu wel goed is ingevoerd, dan gaat de teller weer naar 0. Weet je zeker dat je al die keren de PUK-code juist hebt ingevuld? Je kan de code terugvinden onder het kopje 'Instellingen > Simkaart'. Wat zou je precies verbeterd willen zien wat betreft de codes? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Niels

Reageer