.

Beantwoord

Waarom heb ik alleen simkaart activeren en geen nieuwe bestellen?

  • 8 January 2019
  • 5 reacties
  • 257 Bekeken

Badge
  • Aspirant
  • 12 reacties
[h4]Vervangende simkaart aanvragen en activeren[/h4]
Bestel hier een vervangende simkaart met je eigen nummer. Na ontvangst kun je de vervangende kaart hier ook activeren.
[h4]
[/h4]
Activeren is toch iets anders dan bestellen??? Hoe dan wel te bestellen???
icon

Beste antwoord door Kevin 8 January 2019, 18:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi GJK,

Zo te zien heb jij inderdaad niet de mogelijkheid een nieuwe simkaart te bestellen omdat er nog steeds een simkaart naar je onderweg zou zijn. Dit is dus een simkaart die ooit al naar je is opgestuurd maar nooit in gebruik is genomen.

Zou je me even willen laten weten of de adresgegevens op Mijn Simyo nog kloppen? (niet hier delen) Dan stuur ik je alsnog een nieuwe simkaart op! :)

Groetjes,

Kevin
Badge
Hey Kevin,

Dank voor je reactie, echter ik heb mijn huidige simkaart al jaaaaaaaaren en nooit een ander aangevraagd. Snap dus niet waar het verhaal vandaan komt dat er een kaart onderweg is. Maakt verder niet uit maar i.v.m. andere telefoon heb ik een andere (nano) kaart nodig.
Mijn adres gegevens zijn niet gewijzigd. Graag zou ik een nieuwe simkaart ontvangen..........En kom ik dan ook in aanmerking voor een éénmalige regeling zoals hieronder???😉

copy>paste vanuit forum

Groeten
GJK.


Beste antwoord door Jihane
Hi Pascalio,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goed dat je een nieuwe simkaart besteld hebt 🙂 Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je via Mijn Simyo een simkaart gekocht hebt. Die kosten inderdaad € 5,-. Dit zijn de kosten van de bestelling, levering, en aanmaak. Ik zie echter dat je heel lang klant bent, en daarom vergoed ik eenmalig deze kosten voor je. Je vindt de vergoeding straks terug op je factuur.

Voor jou is de simkaart dus gratis geweest!

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +4
Hoi GJK,

Ik kan in ons systeem ook niet terugvinden wanneer die kaart verzonden zou zijn. Het is nu in ieder geval opgelost en er is kosteloos een nieuwe naar je onderweg! 😃

Groetjes,

Kevin
Badge
Oke..... Top.
Reputatie 5
Badge +4
😀

Reageer