.

Beantwoord

Waarom geeft mijn nieuwe simkaart een foutmelding?

  • 23 November 2018
  • 2 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,

Ik heb een aantal weken terug een nieuwe samsung gekocht en moest daarbij ook een nieuwe simkaart aanvragen omdat mijn oude niet meer in het nieuwe toestel paste.
Ik heb nu een samsung A6.
De simkaart heb ik bij jullie aangevraagd en thuis ontvangen en geactiveerd.
Echter ik blijf steeds foutmeldingen krijgen en heb dan geen netwerk.
Hij leest de simkaart niet en als ik de telefoon dan opnieuw opstart vraagt hij om mijn puk code ( heel irritant ) en daarna doet hij het weer.
Maar vaak ben ik ook niet bereikbaar.
Ik heb mijn simkaart al gewisseld, maar 1 of 2 maakt niet uit hij blijft vaak de melding geven.
Moet ik een nieuwe simkaart aanvragen of wat is het advies?
icon

Beste antwoord door Kevin 23 November 2018, 11:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi Sanne89.

Het komt voor dat een dikkere simkaart beter wordt gelezen in sommige toestellen, bijvoorbeeld de Samsung S4. Even w88 op de reactie van een moderator die zal zich, verw8 ik, vandaag melden.

Je kunt proberen of een stukje plakband op de achterkant van de simkaart verschil maakt.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sanne89,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat balen dat je nu je nieuwe toestel nog steeds niet kunt gebruiken! Zoals Friesian al aangaf hebben sommige Samsung toestellen problemen met onze normale simkaart. Ik ga je daarom een dikkere simkaart opsturen! Totdat deze binnen is kun je inderdaad even proberen of je hem zelf iets kunt verdikken met een plakbandje aan de achterkant.

Hopelijk is het hierna gewoon opgelost en kun je eindelijk gebruik gaan maken van je nieuwe toestel!

Ik wens je alvast een heel fijn weekend!

Groetjes,

Kevin

Reageer