.

Beantwoord

Waarom doet jullie simkaart het niet in mijn smartwatch?

  • 7 May 2020
  • 6 reacties
  • 1100 Bekeken

Ik heb 2 prepaid kaarten aangeschaft voor in een kids gps watch Phone.(gps horloge) In mijn mobiel heb ik de simkaart code verwijderd. Echter de horloges pakken het signaal van de kaarten niet op. 

icon

Beste antwoord door Ray 8 May 2020, 07:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @Massk 

Officieel geeft Simyo alleen ondersteuning op  het gebruik van een mobiele telefoon in combinatie met een simkaart van hun. Maar we (Simyo en andere klanten) kijken toch graag met je mee.

Je schreef dat je van beide simkaarten de vraag naar de pincode hebt uitgeschakeld. Ik neem aan dat je toen ook gewoon bereik had met deze simkaarten in de telefoon? Als je dit nog even kunt bevestigen weten we in ieder geval dat het niet aan de simkaarten ligt maar dat heb moet worden gevonden in de horloges. 

 

Heb je de beschrijving van de horloges al uitgespit voor eventueel een oplossing?

Wat is het merk & model van de horloges?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Massk,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Wat balen dat de simkaarten niet lijken te werken in de GPS watch. Ik heb eigenlijk niets toe te voegen aan het antwoord van Ray! Simyo kan inderdaad geen garantie bieden dat de Simyo simkaarten werken in een ander toestel dan een mobiele telefoon. 

Ik hoor graag of je de simkaarten hebt kunnen testen in een telefoon. 

 

Bedankt Ray voor je hulp! Super! :hugging:

 

Groetjes,

Tessanne

Hallo, dank voor jullie reactie. Tijdens het uitschakel van de pincode had ik wel bereik. 
Ik heb in andere forums gelezen dat het ook aan apn instelling kan liggen…? 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Massk, 

In theorie zou onze simkaart ook gewoon moeten werken in een smartwatch hoor! We kunnen het alleen niet garanderen en op het moment dat het niet werkt dan bieden we beperkte technische ondersteuning. Maar we geven niet zomaar op!

Heb je al een andere simkaart in het horloge geprobeerd om te kijken of die wel werkt? Dan weten we in ieder geval zeker dat het aan onze simkaart of netwerkinstellingen ligt :smile:

Hoor het graag van je!

Groetjes, 
Bas

Badge

Oud topic, maar nog steeds een probleem..
Waarschijnlijk kun je de APN door een SMS te sturen naar het telefoonnummer van de SIM-kaart in het horloge instellen. Kijk eens achteraan in deze handleiding als voorbeeld.
Ik heb het probleem echter eenvoudiger kunnen oplossen: een prepaid SIM van Lebara werkte direct zonder problemen.

 

Reputatie 7
Badge +7

@verdor44 Bedankt voor het delen 😊.

Reageer