.

Beantwoord

Waarom betaal ik voor een nieuwe simkaart?

  • 21 September 2018
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Heb een nieuw simkaart aangevraagd omdat de oude niet past in mijn nieuwe telefoon. Ben al vele jaren een tevreden klant en vindt het dus raar dat ik er voor moet betalen.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 September 2018, 16:28

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi ErikJan,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je meteen een nieuwe simkaart hebt aangevraagd! 🙂 De simkaarten kosten € 5,- inderdaad, wat eigenlijk relatief goedkoop is. Weet je wat? Omdat ik zie dat je al sinds 2013 klant bent, wil ik die kosten met alle liefde voor je vergoeden. Je zult dit terug zien op je eerstvolgende factuur.

Is er iets anders dat ik voor je kan doen?

Groetjes,
Jihane

Reageer