.

Beantwoord

Waarom ben ik al geblokkeerd?

  • 29 June 2019
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Ik krijg een e-mail dat ik mijn simkaart 5 maanden niet heb gebruikt en dus binnenkort geblokkeerd word. Echter is mijn simkaart nu al geblokkeerd. Ik heb de telefoon al een keer aan en uitgezet maar ook dit helpt niet. Hoe kan ik mijn simkaart deblokkeren?
icon

Beste antwoord door Jihane 1 July 2019, 17:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Wanneer heb je die mail precies gehad?
2 dagen geleden
Dat zou je nog ongeveer 2 weken moeten hebben.

Een moderator kan hier meer over vertellen, ik vermoed dat deze uiterlijk morgen zal reageren.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Vaarank,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat merkwaardig dat je geblokkeerd bent al! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je nummer vervalt over iets minder dan twee weken, als je geen uitgaand verbruik vertoont (een uitgaand telefoongesprek, een uitgaande sms, internetverbruik, een opwaardering). Maar dat hoort nu nog niet! Ik zie ook dat je nummer niet vervallen was, maar dat je simkaart geblokkeerd was. Ik heb die blokkade er meteen af gehaald. Excuus hiervoor, het was niet de bedoeling dat de simkaart een blokkade had. Je kunt er nu weer gewoon gebruik van maken!

Ik heb ook de screenshot verwijderd uit je beginpost, omdat je pincode erin stond 🙂 Dat is niet handig voor de privacy!

Kan ik je verder nog ergens mee helpen?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer