.

Beantwoord

Waarin staat er bij het kopje 'mijn simkaart' geen optie om een vervangende aan te vragen?

  • 16 January 2017
  • 4 reacties
  • 386 Bekeken

Bij het kopje 'mijn simkaart' staat geen optie om een vervangende simkaart aan te vragen. Hoe komt dit? Ligt dit aan het feit dat ik geen beltegoed op mijn simkaart heb staan?

Met vriendelijke groeten
icon

Beste antwoord door Caspar 17 January 2017, 15:22

Bekijk originele reactie

4 reacties

Of het daaraan ligt weet ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Maar de kosten van de simkaart gaan wel van je beltegoed af dus ergens klinkt het wel logisch 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi arjen012,

Welkom op 't forum.

Vervelend dat de optie er niet bij staat. Dit komt inderdaad doordat je geen € 5,- beltegoed hebt. Als je opwaardeert, dan zul je de optie weer zien verschijnen.

Lukt het daarna wel?

@Raytje bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
ik zie het kopje vervangende simkaart staat er bij mijn ook niet en ik heb een abonnement bij simyo ik zou graag een nano sim hebben want deze is niet geschikt voor me iphone 5s
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Werner50005,

Welkom op het Simyo forum.

Wat lastig dat je geen vervangende simkaart kunt aanvragen. Jij ziet deze mogelijkheid niet, omdat er in het verleden een vervangende simkaart is besteld die nooit is geactiveerd.

Mijn collega heeft inmiddels een nieuw kaartje voor je op de post gedaan. Deze ontvang je binnen drie werkdagen. Als je deze activeert, verschijnt de mogelijkheid om een vervangende simkaart weer op Mijn Simyo.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

Reageer