.

Beantwoord

Waar vind ik mijn simkaartnummer?


Badge
Hallo, ik ga overstappen naar een anderen provider en heb voor het nummerbehoud mijn simkaartnummer nodig. Zij vragen om een 9-cijferig nummer, maar ik zie op de simkaart een nummer staan met een letter er in. Wanneer ik dat nummer invoer dan wordt het niet herkend. Kunt u mij laten weten wat het juiste simkaartnummer is?
icon

Beste antwoord door Alex 12 November 2013, 13:33

Bekijk originele reactie

169 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Goed nieuws! Per vandaag is het simkaartnummer terug te vinden op je persoonlijke pagina. We kregen deze vraag erg vaak van jullie. Daarom hebben we het nu mogelijk gemaakt om het simkaartnummer te tonen opp 'Mijn Simyo'. In dit topic kun je onze wijzigingen altijd terug vinden.

Het simkaartnummer is terug te vinden via 'Mijn Simyo' - 'Mijn gegevens'. Het simkaartnummer staat vervolgens naast je pin en pukcode.

Jullie hoeven de simkaartnummers dus niet meer bij één van ons op te vragen :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Alex, ik juich deze ontwikkeling alleen maar toe, maar ik meende dat tegen deze ontwikkeling bezwaren waren in het kader van de veiligheid!!
Badge +6
Alex, ik juich deze ontwikkeling alleen maar toe, maar ik meende dat tegen deze ontwikkeling bezwaren waren in het kader van de veiligheid!!

Hoi RicoK,

Het klopt dat er eerst bezwaren waren vanwege de veiligheid om het simkaartnummer zichtbaar te maken op de persoonlijke pagina. Gezien de vraag naar het simkaartnummer best groot is hebben wij hier nog eens goed naar gekeken. Het bleek dat onze achterliggende systemen niet goed waren ingeregeld waardoor dit eerst niet mogelijk was. Deze systemen zijn nu goed ingeregeld en dat is de reden dat het nu mogelijk is om het simkaartnummer zichtbaar te maken op de persoonlijke pagina.
Hallo,

Waar kan ik mijn 19 cijferige simkaart nummer vinden,
Mijn sim kaart is verknipt voor de iphone.
Op mijn simyo vind ik maar een 8 cijferig nummer

Mvg bart
Reputatie 5
Badge +11
Hallo,

Waar kan ik mijn 19 cijferige simkaart nummer vinden,
Mijn sim kaart is verknipt voor de iphone.
Op mijn simyo vind ik maar een 8 cijferig nummer

Mvg bart


Hoi bartta, welkom op het Simyo forum.

Het 8 cijferige simkaart nummer dat je op Mijn Simyo ziet is het juiste simkaart nummer :)
We hebben namelijk geen 19, maar 8 cijfers.
Hallo symio,

Ik wil graag overstappen naar een andere provider maar ik zie maar een simkaarnummer van 8 cijfers, om nummerbehoud te kunnen aanvragen heb ik 19 cijfers nodig, waar vind ik deze?

Groetjes
Reputatie 7
Simyo heeft simkaarten met (maar) 8 cijfers.

Je simkaartnummer vind je in je Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Manoneerens,

Welkom op het forum :)

RicoK heeft het juiste antwoord gegeven. Alle telecomaanbieders die onder KPN vallen (waaronder Simyo), hebben een simkaartnummer met 8 cijfers. Je vindt je simkaartnummer op de simkaart, maar ook op Mijn Simyo :)

Is je vraag zo goed beantwoord?
Hallo,
Ik ga overstappen naar een andere provider, om dit te kunnen doen heb ik mijn simkaartnummer nodig. Ik heb mijn simkaart ook geknipt.
Zou iemand deze naar mij toe kunnen sturen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hallo Rutherford96,

Jammer dat je weggaat. Je simkaartnummer vind je in je Mijn Simyo onder het tabblad Mijn gegevens.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Rutherford96, heb je je simkaartnummer al gevonden aan de hand van de tip van RicoK?
Ik wil graag overstappen maar dan heb ik mijn goeie simkaartnummer nodig van 19nummers lang kan iemand mij helpen?
Hij staat onder naam van Willy de Graaf
Reputatie 6
Badge +10
Hoi thomasdegraaf, welkom op het Simyo forum 🙂!

Zoals hierboven aangegeven staat, kun je via Mijn Simyo -> Mijn gegevens, je simkaart nummer vinden. Bij KPN, Hi, Telfort en Simyo is het simkaart nummer 8 cijfers lang.

Hebben ze gezegd dat dit niet het juiste nummer was dan?
Bedankt Tiury, Het is me nu wel gelukt!
Reputatie 5
Badge +11
Bedankt Tiury, Het is me nu wel gelukt!

Dank je voor je terugkoppeling. Hopelijk zien we je in de toekomst terug!
Kunt u ook mijn simkaartnummer toesturen?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Anastasiimelnyk,
Kun je 'm niet vinden aan de hand van Tiury's uitleg?
Zoals hierboven aangegeven staat, kun je via Mijn Simyo -> Mijn gegevens, je simkaart nummer vinden. Bij KPN, Hi, Telfort en Simyo is het simkaart nummer 8 cijfers lang.
Hello,

I also need to know my SIM card number in order to move to another provider.

Could you send it to me? the number in "mijn instellingen" doesnt seem to work.
Thanks!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Amv01,

Welcome to our forum!

How strange that you can't see this number in your settings. Unfortunately, I can't give you this number due privacy issues. Can you tell me what the problem is when you try to open the settings at My Simyo?

Best regards,
Angela

Reageer