.

Beantwoord

Waar vind ik mijn pukcode?

  • 15 March 2014
  • 9 reacties
  • 897 Bekeken

na dre keer een verkeerde pin-code gegeven te hebben wordt nu om mijn puk-code gevraagd
deze code heb ik niet meer, jullie wel?
groet en dank
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 March 2014, 11:13

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Via mijn Simyo kun je ook de pukcode opvragen.
Log in bij mijn Simyo en klik bovenaan op "Mijn gegevens". Op die pagina staat de originele pincode, de pukcode en het simkaartnummer.
Badge +6
Hoi geurtske, welkom op het forum van Simyo!

Klopt helemaal wat Groentjuh aangeeft 🙂 Heb je je pukcode gevonden en je simkaart weer kunnen deblokkeren?

Ik hoor het graag van je!
Ik heb 3 keer mijn pincode getikt maar hij accepteert het niet. Mijn sim kaart is geblokkeerd. Bij mijn gegevens staat mijn puk code niet !!! Ik ben de mail met mijn pincode ook kwijt tijdens verhuizing.
Wie kan me hiermee helpen a.u.b.???::@
Reputatie 6
Badge +10
Hoi zinha,

Wat onhandig dat je simkaart is geblokkeerd! We gaan meteen voor je uitzoeken waarom jij geen pukcode ziet staan op Mijn Simyo.

Staat dit echt niet op deze pagina?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Het staat niet op deze pagina.
Groetjes,

Zinha
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zinha,

Dat hoort niet!

Onze IT afdeling heeft het nagekeken voor je. Er is niets met je account aan de hand. Dit betekent dat je de Pukcode gewoon moet kunnen zien.

Heb je al eens een andere browser geprobeerd? Denk hierbij aan Google Chrome of Firefox. Lukt het ook in een andere browser niet, dan wil ik je vragen om de cookies eens te verwijderen en de cache te legen. Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Nvt.
Bij mij staan ze er niet op. Als ik op tonen klik, staat er niet pp
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zinha,

Dat dit lastig is kan ik begrijpen.

Je geeft geen antwoord op mijn vragen en tips. Ik weet nu dus niet wat je geprobeerd hebt en of je dit getest hebt. Zoals ik in mijn vorige bericht heb aangegeven, is er niets mis met jouw account en hoor jouw Puk-code gewoon netjes op zijn plaatst te staan. Laat je nog even weten wat je getest hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer