.

Beantwoord

Waar kan ik mijn PUK-code vinden?

  • 20 January 2016
  • 14 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo,

Ik heb zo meteen mijn pukcode nodig via instellingen. Maar ik krijg Error code: 1.1
Kan iemand mij aub helpen. Anders kan ik zo mijn simkaart niet activeren.

Groeten,
Annika
icon

Beste antwoord door Caspar 21 January 2016, 10:50

Bekijk originele reactie

14 reacties

Er staat probeer het later nog eens. Maar gisteren kreeg ik ook al de error code.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Annika,

Je kan je PUK-code inderdaad via de Instellingen pagina op Mijn Simyo zien. Ik kan trouwens zien dat we je gisteren een mail hebben verstuurd rond half 1 in de middag met daarin je nieuwe PUK- en PIN-code. Heb je die ontvangen?

Groetjes, Caspar
Ja klopt. En waarschijnlijk kan ik ook weer bij de instellingen. Maar alleen nog niet gecontroleerd.

Groetjes Annika
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sellor,

Goed dat je de Pin- en Pukcode hebt gevonden. Kan je inmiddels ook weer bij de instellingen?

Groetjes,
Sean
Hoi,

Nee helaas, net gekeken maar kan nog steeds niet bij de instellingen.

Groetjes,
Annika
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Annika,

Dat is vreemd!

Kun je de cookies op je computer verwijderen en via een andere browser inloggen op Mijn Simyo? Let er dan wel op dat je opnieuw de cookies op onze website moet accepteren. Als je dit gedaan hebt, kun je weer naar Instellingen.

Laat je me even weten of dit geholpen heeft?

Groetjes,
Estelle
Hoi,

Heb het via 2 verschillende browsers geprobeerd, maar helaas.

Groetjes,
Annika
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sellor,

Wat vervelend dat het nog steeds niet werkt! Kan je alleen niet bij de instellingen of zijn er ook andere tabbladen binnen Mijn Simyo die niet werken? En is het misschien een mogelijkheid om even op een andere computer in te loggen en te kijken of alles daarop wel werkt?

Ik hoor graag of dit is gelukt.

Groetjes,
Sean
Hoi,

Heb even op een andere pc ingelogd, maar ook daar werkt het niet. En het gaat alleen om de instellingen. Die andere doen het wel. Hij geeft aan error code 1.1

Groetjes,
Annika
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Dat is wel vreemd. Ik ga jouw specifieke geval doorzetten naar mijn collega van operations. Zij zouden moeten kunnen achterhalen waarom je deze pagina niet geopend krijgt.

Als het opgelost is, laat ik het weten :$

Groetjes, Angelica
Thanks Angelica!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Sellor,

Graag gedaan 😃 We zijn erachter gekomen waarom je steeds de foutmelding kreeg. Dit is omdat je vervangende simkaart handmatig was gekoppeld. Dit was niet helemaal goed verwerkt waardoor niet alle informatie opgehaald kon worden. Het is nu opgelost :$

Laat je even weten of je nu wel naar je Instellingen kan?

Groetjes, Angelica
Het is zeker nu opgelost. Kan weer bij mijn instellingen. Thanx!!

Groetjes,
Annika
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annika,

Dat is goed om te lezen 😃 Heel fijn dat het uiteindelijk opgelost is. Graag gedaan namens iedereen die in dit topic heeft gereageerd. Mocht je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer