.

Beantwoord

Waar blijft mijn nano simkaart?

  • 4 January 2016
  • 4 reacties
  • 101 Bekeken

Hoi Simyo, op 23 dec 2015 vroeg ik een nano simkaart aan, maar deze heb ik nog steeds niet 😞 Is deze al met de post verstuurd door jullie?

Gelukkig nieuwjaar nog!

Ilona
icon

Beste antwoord door Scotsman 5 January 2016, 09:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ilona G,

Wat jammer dat je simkaart nu naar een ander adres is verzonden! Foutje moet kunnen, toch 😉?

Omdat ik zie dat je het adres inmiddels hebt aangepast, heb ik zojuist kosteloos een nieuwe simkaart voor je op de bus gedaan. Je ontvangt 'm binnen 2-3 werkdagen. Laat je het weten als je de simkaart hebt ontvangen?

Groetjes, Tiury
Thanks @Scotsman. Ik ben inderdaad net verhuisd. In mijn SImyo.nl staat sinds gisteren mijn juiste adres 😞 dus mijn nano ligt waarschijnlijk op het andere adres. @Naomi, zou jij me een nieuwe kunnen sturen? Dat zou geweldig zijn!!!
Hoi Ilona G, welkom op het Simyo forum!

Dankjewel, jij ook een heel gelukkig nieuwjaar 😃 Ik begrijp dat je de simkaart helaas nog niet hebt ontvangen. Scotsman geeft je een goede tip. Staan op Mijn Simyo je adresgegevens goed? Als ze goed staan, dan kan ik alsnog een andere simkaart naar je sturen.

Laat je weten of ze goed staan?

@Scotsman; dankjewel voor je goede tip ;)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Ilona G, welkom op het Simyo forum!

Dankjewel, jij ook een heel gelukkig nieuwjaar 😃 Ik begrijp dat je de simkaart helaas nog niet hebt ontvangen. Scotsman geeft je een goede tip. Staan op Mijn Simyo je adresgegevens goed? Als ze goed staan, dan kan ik alsnog een andere simkaart naar je sturen.

Laat je weten of ze goed staan?

@Scotsman; dankjewel voor je goede tip 😉
Reputatie 7
Badge +9
Sta je met het juiste adres geregistreerd op Mijn Simyo? Veel mensen vergeten hun adres daar te wijzigen als ze verhuizen.

Reageer