.

Beantwoord

Wat voor simkaart heb ik?

  • 17 April 2017
  • 2 reacties
  • 1270 Bekeken

Badge
Kan ik aan de hand van het nummer van de simkaart zien welke simkaart ik heb?
icon

Beste antwoord door Jihane 18 April 2017, 11:54

Bekijk originele reactie

2 reacties

Geen idee eigenlijk, je kunt het wel zien op je MijnSimyo pagina bij instellingen - simkaart.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fragrose,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je dat even na komt vragen 🙂 Wil je nog wat meer informatie verschaffen over wat je bedoelt? Wil je bijvoorbeeld weten wat voor type simkaart je hebt, als in, regulier/micro/nano? Dat kun je gewoon zien aan de grootte. Op dit plaatje kun je die verschillen zien. Is het een relatief grote simkaart, met een brede zijkant? Dan is het een normale simkaart. Is vooral de chip die zichtbaar is, maar is ook de zijkant er wel? Dan gaat het om een micro sim. Is het één en al chip? Dan is het een nano simkaart. Hier kun je nalezen wat voor simkaart in jouw telefoon past.

Of wil je bijvoorbeeld weten of je een NFC simkaart hebt? Dat kun je achterhalen door te kijken naar wanneer je voor het laatst een simkaart hebt gehad. Als je simkaart jonger is dan 1 februari 2016, dan is het géén NFC simkaart. In jouw geval heb je dus geen NFC simkaart, omdat je huidige simkaart op 23 april 2014 verstuurd is.

Wil je weten of je al een 3-in-1 simkaart hebt, waarbij je het formaat dat je nodig hebt eruit kunt klikken? Vanaf 30 oktober 2014 versturen we 3-in-1 simkaarten. Jouw simkaart (van 23 april 2014) is dus ook geen 3-in-1 simkaart.

Misschien wil je wel gewoon weten wat je simkaartnummer is! Dat is een achtcijferig nummer dat essentieel gewoon je simkaart ID is. Elke simkaart heeft een uniek nummer. Je kunt dit terugvinden op je simkaart (behalve de nano, want daar past het niet op) of via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.

Ik hoop dat dit je vraag beantwoordt 🙂 Maar als dat niet zo is, dan kun je gewoon vertellen wat je wilt weten. Dan leg ik het je helemaal uit. Laat je 't weten?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer