.

Beantwoord

Vervangende simkaart werkt niet. Wat nu?

  • 18 January 2017
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo Simyo!

Ik heb sinds gisteren een vervangende simkaart gekregen, deze geactiveerd en pincode etc doet het gewoon. Ook kan ik via WiFi wel op internet.
Doordat mijn mobiel gestolen is afgelopen weekend, heb ik dus een nieuwe simkaart aangevraagd. Maar ik kan niet bellen, sms'en of internetten zonder WiFi.
WhatsApp kan ik niet activeren doordat ik een sms moet krijgen met een code, maar deze kan ik hierdoor niet ontvangen.
Wanneer ik iemand probeer te bellen hoor ik :
"Wegens administratieve werkzaamheden kunt u niet bellen neem contact op met je serviceprovider."

Hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groeten,
Sharon
icon

Beste antwoord door Asma 19 January 2017, 09:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi SharonHogenberg,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Ik vind het ontzettend vervelend dat jij je simkaart niet kon gebruiken! Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je was.

Om na te gaan wat er precies misgaat, heb ik je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn lieve collega heeft je simkaart gereset, waardoor jij je simkaart nu weer probleemloos kunt gebruiken.

Als je hier vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten.

Ik hoop je gauw weer terug te zien op het Forum! :D

Groetjes,
Asma
Hoi SharonHogenberg,

Welkom op het Forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt. :D

Ik vind het ontzettend vervelend dat jij je simkaart niet kon gebruiken! Ik snap heel goed dat dit niet fijn voor je was.

Om na te gaan wat er precies misgaat, heb ik je aansluiting erbij gepakt. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mijn lieve collega heeft je simkaart gereset, waardoor jij je simkaart nu weer probleemloos kunt gebruiken.

Als je hier vragen over hebt, dan kun je mij dit gerust laten weten.

Ik hoop je gauw weer terug te zien op het Forum! :D

Groetjes,
Asma




Beste Asma,

Het klopt inderdaad dat alles super verliep, maar nu moet ik helaas toch weer vragen om het nog een keer te doen 😞.

Weer heb ik geen mobiele data, bellen lukt nog wel..
Kan iemand mij misschien weer helpen?

Met vriendelijke groeten,
Sharon Hogenberg
Badge +7
Hoi SharonHogenberg,

Fijn dat je in ieder geval al kunt bellen, dat is al iets 🙂 Wel jammer dat je internet nog niet werkt.

Ik zie dat mijn collega je gisteren aan de telefoon geholpen heeft en je internetinstellingen goed heeft gezet. Werkt je internet nu ook?

Groetjes,
Samantha

Reageer