.

Beantwoord

Waarom is mijn vervangende simkaart vergrendeld na activering?

  • 29 May 2016
  • 4 reacties
  • 223 Bekeken

Hallo,

Tijdje geleden heb ik een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wou deze vandaag gaan gebruiken en heb hem via de juiste stappen geactiveerd. Dit is al een paar uur geleden en hij is nog steeds vergrendeld. Er staat " geen service | Sim kaart is vergrend. " hier onder staat dat ik de pukcode in moet vullen maar ik kan niks typen! Please help me!!!
icon

Beste antwoord door Ray 30 May 2016, 09:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Bedoel je niet de pincode? De pukcode dien je pas in te toetsen na 3x de verkeerde pin te hebben ingedrukt. Je nieuwe code staan op je Mijn Simyo (instellingen - Simkaart) en zijn ook per mail gestuurd (check ook je spambox).
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Ninaesi,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van je simkaart. Daar sta je natuurlijk niet op te wachten. Daarom is het goed dat je dit aankaart op het Forum!

Aan het feit dat er staat dat de simkaart vergrendeld is, neem ik aan dat je de pincode niet hebt ingevoerd. Dit is hoogstwaarschijnlijk de reden waarom je geen netwerkverbinding hebt! Heb je de pincode ontvangen per e-mail en/of heb je al gekeken of je via Mijn Simyo onder het kopje 'Instellingen' > 'Simkaart' de pincode kunt opvragen?

Heb je de handleiding van je toestel al geraadpleegd om erachter te komen hoe je de pincode moet invoeren als je al in het toestel zit? Wellicht dat je moet uitzoeken hoe de pincode moet invoeren. Anders kun je laten weten welk toestel je gebruikt, dan kijk ik met je mee!

Dankjewel voor je hulp, Raytje!

Groetjes,
Ilias
Bedankt voor jullie snelle reacties! Waarschijnlijk lag het aan het toetsenbord van mijn mobiel. Ik kon namelijk helemaal niks invoeren. Heb een nieuwe mobiel gekocht, en hij doet het!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ninaesi,

Graag gedaan! Wat onhandig dat je niks meer kon invoeren op je oude telefoon. Gelukkig is het probleem nu opgelost :)

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

Groetjes,
Sean

Reageer