.

Beantwoord

Vervangende simkaart: status bestelling?

  • 21 August 2014
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Ik heb na een blokkering geplaatst te hebben een vervangende simkaart aangevraagd, maar er is nog geen bedrag van het tegoed afgetrokken, ik kan nergens zien dat de simkaart besteld/onderweg is en ik heb nog niets ontvangen.
Hoe zie ik dat de aanvraag gelukt is en wat de status is?
icon

Beste antwoord door Naomi 22 August 2014, 11:28

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Peewee 🙂,

Welkom op het forum van Simyo!

Dat kan ik voor je nakijken :)

Op het moment dat je de simkaart besteld, dan verschijnt er op Mijn Simyo in het beeldscherm een pop-up waarin de bestelling wordt bevestigd 🙂 Je ontvangt geen verdere bevestiging van de bestelling.

Ik zie staan dat je op 20 en op 21 augustus een simkaart hebt besteld. De bestelling van 21 augustus heb ik voor je geannuleerd. Ik denk namelijk dat je Ă©Ă©n simkaart wilt 😉 Je ontvangt de vervangende simkaart binnen drie werkdagen. De kosten zullen nog van je beltegoed worden afgehaald, dit gebeurt automatisch.

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?
Helemaal goed, de kaart is vandaag aangekomen. Bedankt voor de hulp :)

Is het nog een tip om voortaan wel een bevestigingsmail te sturen, danwel om de status van de bestelling weer te geven op mijn simyo? Juist omdat het alleen een pop-up is.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Peewee,

Leuk dat je het noemt, want we zijn druk bezig om hier een juiste oplossing voor te maken 🙂 Het is hopelijk niet snel meer nodig voor jou, maar in ieder geval bedankt voor het meedenken! 😃

Reageer