.

Beantwoord

Vervangende simkaart niet ontvangen


Ik heb vorige week vrijdag een nieuwe vervangende simkaart (nano) aangevraagd voor mijn iPhone 5. Nu na 6 dagen heb ik deze nog steeds niet thuis ontvange. Waar is het fout gegaan? Klopt het dat deze nog niet verstuurd is? Is deze al verstuurd, maar nog niet bezorgd? Of is er iets fout gegaan met het bestellen van de vervangende nanokaart?
icon

Beste antwoord door Natascha 26 July 2013, 11:33

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +6
Ik heb vorige week vrijdag een nieuwe vervangende simkaart (nano) aangevraagd voor mijn iPhone 5. Nu na 6 dagen heb ik deze nog steeds niet thuis ontvange. Waar is het fout gegaan? Klopt het dat deze nog niet verstuurd is? Is deze al verstuurd, maar nog niet bezorgd? Of is er iets fout gegaan met het bestellen van de vervangende nanokaart?

Hoi LindaV,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé bericht gestuurd met meer informatie. Kan je deze beantwoorden 🙂.
Badge
Ik heb zojuist een nano kaart aangevraagd. Ben een nieuwe klant en heb een iphone 5. Krijg je een bevestiging via de mail van je aanvraag. En kun je de bestelling dan ook weer volgen?
Badge +6
Ik heb zojuist een nano kaart aangevraagd. Ben een nieuwe klant en heb een iphone 5. Krijg je een bevestiging via de mail van je aanvraag. En kun je de bestelling dan ook weer volgen?

Hoi Ripro,

Helaas ontvang je geen e-mail dat je een nano simkaart hebt betaald en kan je de simkaart helaas ook niet volgen.
De simkaart is vanochtend verstuurd. Je zult de simkaart met 2 á 3 werkdagen ontvangen 🙂.
Afgelopen woensdag heb ik een nieuwe vervangende simkaart (nano) aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon. Er werd mij door de Simyo medewerker verteld dat dit 2-3 werkdagen zou duren. Helaas zat er vandaag (zaterdag) nog niets bij de post. Voor mij is dit een groot probleem omdat ik al sinds woensdag niet telefonisch bereikbaar ben. Een medewerker van een telefoonwinkel mijn huidige sim (microsim) verkeerd bijgeknipt waardoor deze niet meer werkt. Ik ben zelfstandig fotograaf en ik loop hierdoor mogelijk opdrachten mis.... Heel vervelend... ! Ik zit dus met smart op die nanosim te wachten. Hoe lang gaat het nog duren..... Ik begin echt wanhopig te worden.... Kunt u bevestigen dat de kaart verstuurd is....? Zo niet, wanneer zal dit gebeuren. Graag uw spoedige reactie. Alvast bedankt!
Reputatie 7
Badge +6
Klopt je adres in mijn simyo?
Klopt je adres in mijn simyo?
@Kesseltje geef je even een terugkoppeling?

https://mijn.simyo.nl/instellingen Controle persoonlijke gegevens.

Ik heb je gemeld na het lezen van je reactie.
Ik begrijp maar al te goed dat je graag de 3 in simkaart ontvangt.
Ter informatie ∆ HIER ∆ lees je alles over nieuwe/vervangende simkaart.

Fijne dag nog ! 😎
Beste Ron H.
Ik heb net voor de zekerheid nogmaals mijn adresgegevens gecontroleerd. Deze zijn juist. 😗
Beste Friesian,
Bedankt voor het sturen van de info. Maar eerlijk gezegd heb ik hier pas wat aan als ik de simkaart ontvangen heb......
En daar zit nu juist de pijn....
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Kesseltje,

Welkom op het Forum!

Enorm vervelend dat jij je simkaart nog niet hebt ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit als zelfstandig ondernemer niet fijn voor je is!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je simkaart op 28 februari is verstuurd naar de adresgegevens die bij ons bekend zijn. De simkaart is woensdag om kwart voor drie aangevraagd. Als je vanaf dat moment rekent op de drie werkdagen bezorgtijd dan houdt dit in dat 'ie eigenlijk voor maandag om kwart voor drie in de brievenbus kan liggen. Als je 'm morgen nog niet hebt ontvangen, dan hoor ik het graag van je. Ik stuur dan een nieuwe naar je op.

Als ik er nu namelijk één voor je aanvraag en je morgen de vervangende simkaart ontvangt die wij op woensdag voor je hebben aangevraagd, dan kun je 'm namelijk niet activeren. Om dit uit te sluiten wil ik morgenmiddag met alle liefde een nieuwe vervangende simkaart voor je aanvragen. Is dat goed?

@Ron H en @Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
@Asma Post.nl bezorgt niet op maandag.
Reputatie 5
Badge +6
Inderdaad frans,
zie https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/postbezorging/.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Franswon en PaulH,

Ah ja, dat klopt! Sorry, Kesseltje! Mocht je de simkaart dus op dinsdag nog niet hebben ontvangen van PostNL, dan horen we dat uiteraard graag. In dat geval sturen we een nieuwe naar je toe, goed?

Als ik nu al een nieuwe simkaart voor je aanvraag en de eerder aangevraagde kaart komt wel dinsdag al, dan kun je die niet meer activeren. In dat geval zal je dus nog langer moeten wachten op de tweede simkaart, snap je?

Groetjes,
Els

Reageer