.

Beantwoord

Vervangende simkaart niet geregistreerd op netwerk. Hoe kan dit?

  • 6 August 2017
  • 3 reacties
  • 1606 Bekeken

Hi, ik heb enkele uren geleden mijn simkaart geactiveerd. Ik krijg echter de melding niet geregistreerd op netwerk. Ik heb de telefoon aan en uit gezet. en ook al 10 minuten uit gehad. Nu na 4 uur doet hij het nog steeds niet. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Angela 10 August 2017, 23:03

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi LVDL,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry voor de late reactie. Het is op dit moment erg druk via meerdere wegen, waardoor je later antwoord krijgt dan je van ons gewend bent. Dit is natuurlijk extra vervelend omdat jouw simkaart niet werkt. Laten we dit oplossen!

In het systeem vind ik nog geen verbruik terug sinds jij de simkaart geactiveerd hebt. Om die reden heb ik jouw simkaart handmatig opnieuw aangemeld op het netwerk. Ik wil je vragen om je telefoon uit te zetten voor 10 minuten en hierna opnieuw op te starten. Je simkaart zal hierna weer werken.

Is dit onverhoopt niet het geval? Dan ben ik benieuwd of een andere simkaart het wel doet in jouw telefoon, en wat jouw simkaart precies laat zien in een andere telefoon. Zou je dit willen testen? Ik hoor het uiteraard graag van je.

Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
De persoon die verantwoordelijk was voor het activeren had de simkaart niet goed geplaatst. Hij doet het dus ondertussen wel maar mijn ouders werden bang toen de smartphone allemaal enge vragen ging stellen dus mijn broertje gaat er nog eens naar kijken. Daarom is er ook nog geen verbruik te zien. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi LVDL,

Ach, dat kan gebeuren! Dan kunnen we natuurlijk van alles proberen zonder resultaat. Gelukkig zijn jullie hier achter gekomen. Ik hoop dat jouw broertje ook kan vinden waarom de smartphone ineens vreemde meldingen/vragen geeft. Dan kunnen jouw ouders eindelijk normaal gebruik maken van de telefoon :)

Groetjes,
Angela

Reageer