.

Beantwoord

Vervangende simkaart komt niet aan, wat nu?

  • 6 November 2014
  • 5 reacties
  • 391 Bekeken

Ben nu al 2 weken bezig om een nieuwe simkaart te ontvangen.
Al 2x besteld, nog steeds niets ontvangen.
Mijn nieuwe telefoon ligt doelloos in de la.
Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben.
Ik baal hiervan als een stekker 😞
icon

Beste antwoord door Dries 7 November 2014, 14:09

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Misschien dat bij Simyo alleen een vorig adres van je bekend is waarnaar de simkaarten zijn verstuurd. Ben je onlangs soms verhuisd? Kijk even in Mijn Simyo of het adres klopt.
Bedankt voor je reactie. Heb 2 weken een 1e poging gedaan en een simkaart besteld. Verleden week maar eens gebeld waar hij bleef? Was opgestuurd zei ze. Adresgegevens zijn tig-keer gecontroleerd.
Heeft toen een nieuwe aanvraag gedaan voor 2e keer. Nu na weer een week wachten, nog steeds niets.
Ik word er een beetje moedeloos van.
Ben niet verhuisd, dus ik snap er geen bal van.
Morgen maar weer bellen.
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Petra van de Kant,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum, zodat andere bezoekers je vraag wat makkelijker kunnen vinden :)

Ik zie dat je telefonisch al contact met ons hebt gehad. Er is nogmaals een nieuwe simkaart opgestuurd. Al je gegevens kloppen, dus wij verwachten dat je vervangende simkaart goed aan komt. Het enige dat ik me kan bedenken is dat de simkaart kwijt raakt in de post. Hopelijk gaat deze keer wel alles goed.

Laat je hier ook nog weten of je simkaart is aangekomen?

@Scotsman, bedankt voor je tip!
Mijn simkaart nano een week geleden aangevraagd is er nog steeds niet. Moet ik m nogmaals aanvragen?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi lyna,

Je hebt je bericht op 2 plekken geplaatst, dat is niet nodig. Wij streven ernaar om het forum zo overzichtelijk mogelijk te houden. Wij proberen nieuwe berichten binnen één werkdag te beantwoorden.

Ik heb je vraag in deze topic beantwoord.

Reageer