Heb 2 dagen geleden de nwe kaart aangevraagd, vandaag 23-10-2015 ontvangen.
Kaart uitgedrukt en gemonteerd, vervolgens ingelogd op Simyo en gekozen voor activeer nieuwe simkaart.
Dan verschijnt een invulscherm en daar tik ik het achtcijferig nummer in, en klik op de blauwe button 'activeer simkaart' en dan gebeurt er helemaal NIETS.
Dan zegt de kaart - bijlage bij de nieuwe simkaart - : op Mijn Simyo verschijnt nu een pincode en toets deze in op je telefoon wanneer deze daarom vraagt. Zei al : staat niets op het scherm. Neem dan contact op met simyo.n/service. Heel fijn, m'n oude
mobiel met oude pinkaart zegt : geen netwerk. Dan maar telefoon van mijn eega, ook bij simyo, verwarring bij medewerker en moet m'n hele doopceel lichten.
Uiteindelijk zegt deze dat er ook een mail komt, en inderdaad, de mail bericht nieuwe code en puk.
Tip : zet op die kaart dat op jullie scherm geen goeie gegevens komen, wacht op de mail. En neem ondertussen een aspirientje tegen de zenuwen want je hebt even NIETS. 😞
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie