Mijn toestel is gestolen en ik heb mijn nummer volgens aanwijzingen op mijnsimyo.nl geblokkeerd.
Toen ik dit deed, werd er door de website gevraagd of ik een vervangende simkaart wilde bestellen.
Ik heb dit gedaan, want ik heb een abonnement.
Nu heb ik de vervangende simkaart ontvangen, maar het nummer is nog steeds geblokkeerd.
Ik betaal nu wel abonnementskosten, maar kan geen gebruik maken van mijn telefoonnummer.
Activeren via simyo.nl/activeren werkt ook niet, ik kom dan uit op mijnsimyo.nl, waar staat dat ik gewoon een abonnement heb, zonder verbruikskosten...
HELP!!! WAT MOET IK NU DOEN???
Hi Mirjamnin,
Welkom op het forum.
De vervangende simkaart kan via de klantenservice gedeblokkeerd worden.
Als je je mobiele nummer naar een van de moderators stuurt dan zorgen zij ervoor dat het nummer maandagochtend gedeblokkeerd wordt.
Groet,
Bibi
Welkom op het forum.
De vervangende simkaart kan via de klantenservice gedeblokkeerd worden.
Als je je mobiele nummer naar een van de moderators stuurt dan zorgen zij ervoor dat het nummer maandagochtend gedeblokkeerd wordt.
Groet,
Bibi
Hoe stuur ik het mobiele nummer naar een van de moderators?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.