.

Beantwoord

Vervangende simkaart doet het niet, wat nu?

  • 3 June 2016
  • 8 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo,

Ik heb een vervangende (nano)simkaart aangevraagd omdat ik een nieuwe telefoon heb. Ik heb hem online geactiveerd, er stond dat het binnen een aantal minuten bereik zou hebben maar dat heb ik nu 10 uur later nog steeds niet. Hoe kan dit of heb ik hem niet goed geactiveerd?

Pepijn
icon

Beste antwoord door Caspar 4 June 2016, 14:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Pepijnlj,

Welkom op het forum. Jammer dat je vervangende simkaart het niet gelijk doet. Doet je oude simkaart hier niet meer? Dan weet je namelijk dat je de nieuwe goed hebt geactiveerd.

Het lijkt er trouwens op dat je de simkaart gewoon goed hebt geactiveerd. Het kan bijvoorbeeld zijn dat die stuk is of iets dergelijks. Wat voor melding krijg je wanneer je 'm in je toestel stopt? En probeer de simkaart eens in een ander toestel. Lijkt de simkaart het gewoon te doen en heb je geen bereik? Probeer dan eens handmatig het KPN netwerk te zoeken in je instellingen.

Ik ben heel benieuwd!

Groetjes,
Caspar
Hoi caspar,

Het toestel geeft aan dat het geen simkaart kan vinden. Ik heb het geprobeerd in mijn vorige toestel (Samsung ) en in mijn nieuwe iphone. Daarnaast heb ik het in een iphone van een vriend geprobeerd en daar werkte het ook niet. De vorige simkaart werkt ook niet meer.

Groetjes pepijn
ik denk dus dat de simkaart kapot is, terwijl die maar een paar dagen oud is. o
moet ik dan wéér 5 euro betalen voor een nieuwe?

groetjes pepijn,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pepijn,

Wat jammer om te zien 😞

Ik heb nog even wat nagekeken in het systeem en zie dat mijn collega Caspar een reset uitgevoerd heeft op de instellingen van je simkaart. Ik wil je vragen om je telefoon helemaal uit te zetten en na 10 minuten opnieuw op te starten. Werkt het dan alsnog niet? Geef ons dan een seintje. We sturen dan direct een nieuwe simkaart naar je op. Natuurlijk hoef je hier niet voor te betalen.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

ik heb mijn telefoon 10 min uitgezet en opnieuw opgestart en de simkaart doet het nog steeds niet.
ik heb de simkaart ook nog een keer in een ander toestel geprobeerd, helaas zonder succes.

Groetjes,
Pepijn,
Reputatie 7
Badge +10
Dat is jammer, Pepijn!

Ik heb direct een nieuwe simkaart opgestuurd zonder kosten! Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis. Je kunt het net als de vorige activeren via Mijn Simyo. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angela
ja zal ik doen!

bedankt voor de snelle reactie & service.
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan! Daar zijn we voor 🙂 We horen het van je en een fijne zondag verder!

Groetjes,
Angela

Reageer