.

Beantwoord

Vervangende simkaart deblokkeren?!

  • 3 January 2013
  • 29 reacties
  • 1275 Bekeken

hallo,

Ik heb een vervangende SIMkaart besteld en ontvangen.
Net geactiveerd en nu moet ik ineens contact opnemen met klantenservice voor deblokkeren.

Boodschap: "Simkaartnummer is correct maar de simkaart is nog geblokkeerd, neem contact op met de klantenservice."

Bij deze. Wilt u de SIMkaart deblokkeren voor gebruik?


grtz.  Chantal
icon

Beste antwoord door Natascha 7 January 2013, 10:25

Bekijk originele reactie

29 reacties

Hoi Wayne,

Ja, de klantenservice heeft het simkaart gedeblokeerd, dus ik kan weer bellen. Mijn excuses dat ik dat hier niet heeft vermeld.

Met vriendelijke groeten,
Andrew
Reputatie 5
Badge +10
Hallo,

Heb een vervangende simkaart aangevraagd. Deze is nog geblokkeerd. Zouden jullie deze willen deblokkeren?


Welkom op het forum Shantaram,

Ik zie dat de simkaart inmiddels door de klantenservice is geactiveerd.

Hoi Wayne,

Ja, de klantenservice heeft het simkaart gedeblokeerd, dus ik kan weer bellen. Mijn excuses dat ik dat hier niet heeft vermeld.

Met vriendelijke groeten,
Andrew


Hoi AndyD,

Geen probleem. Alsnog bedankt voor het doorgeven.

Groetjes,

Alex
Best Simyo team,
Ook ik wil een vervangende simkaart activeren, echter ook met dezelfde melding dat hij is geactiveerd maar alleen kan worden gedeblokkeerd via de klantenservice.. Ongelooflijk dat dit niet automatisch of via een 24 uurs klantenservice kan! We waarderen de beveiliging van het kunnen blokkeren na verlies/diefstal van een telefoon, echter het niet kunnen activeren van een vervangende simkaart na 17:30 is echt niet meer van dit " online " tijdperk.

Moeten nu dus wachten tot morgenochtend om te kunnen bellen..

Verneem graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Helene
Badge +1
Hoi Mad-x66,

Je simkaart is inmiddels gedeblokkeerd. Helaas bieden wij geen 24 uurservice aan. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.30 uur.

Reageer