.

Beantwoord

Vervangende Simkaart activeren lukt niet. Wat nu?

  • 20 January 2019
  • 7 reacties
  • 379 Bekeken

Badge
Bij het registreren van mijn vervangende Simkaart krijg ik een foutmelding.

Error code 2.1
icon

Beste antwoord door Ray 21 January 2019, 19:11

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Ook vandaag lukt het niet de nieuwe Simkaart te activeren.

Ik zie dat je Edge als browser gebruik. Chrome is een aanbevolen browser maar wellicht kun je eerst eens proberen om je geschiedenis en cookies te wissen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Kimberly,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat stom dat het niet lukt om de simkaart te activeren! Wanneer krijg je deze melding? Ben je al ingelogd, of lukt dat ook niet? Heb je ook een andere webbrowser geprobeerd? Zoals Ray zegt, is Google Chrome de aanbevolen browser! Laat je me weten of 't dan wel lukt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Inloggen lukt wel. Ik krijg de melding na het invoeren van het Simkaartnummer.

Resultaat met Chrome is hetzelfde, ook op andere PC.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kimberley,

Ik heb even wat verder op je account gekeken. En ik zie dat er op 26 april 2016 voor het laatst een vervangende simkaart is opgestuurd. Is dat de simkaart die je probeert te activeren? Ik ben bang dat dat niet meer zal gaan lukken.

Als je op Mijn Simyo even wilt nakijken of je adres nog klopt, dan zorg ik ervoor dat er een nieuwe vervangende simkaart jouw kan op komt!

Groetjes,

Kevin
Badge
Hallo Kevin,

Ja dat is de simkaart welke ik probeer te activeren.

Mijn adres gegevens zijn nog juist.
Alvast bedankt.

mvg Kimberly
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Kimberly,

Aah vandaar! Ik heb meteen kosteloos een vervangende simkaart naar je opgestuurd! Hiermee zal het gewoon lukken! :)

Groetjes,

Kevin

Reageer