.

Beantwoord

Versturen jullie nu standaard Nfc simkaarten?

  • 18 April 2016
  • 6 reacties
  • 236 Bekeken

Ik heb begrepen dat sinds vandaag de Rabobank wallet app ook werkt voor klanten bij kon en simyo. Nu staat er dat ik een nieuwe nfc simkaart aan moet vragen maar ik zie op de simyo site niet specifiek staan dat een nieuwe simkaart ook daadwerkelijk een nfc kaart is... Is dit wel het geval?
icon

Beste antwoord door RicoK 18 April 2016, 15:25

Bekijk originele reactie

6 reacties

Kon moet kpn zijn;)
Heb het antwoord inmiddels al gevonden, was iets te snel. Vanaf 1-1-16 standaard een nfc simkaart:)
Maar nou had ik toevallig een week geleden problemen met mijn telefoon en simkaart en toen dacht ik erover om een nieuwe simkaart aan te vragen, en toen koste dit 5 euro. Maar nu staat er geen prijs meer bij... is het nu gratis of nog steeds 5 euro?
Reputatie 7
Een vervangende simkaart kost EUR 5,00

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-vervangende-simkaart-41
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Danielmeester,

Zo te zien zijn je twee vragen al helemaal beantwoord 🙂! We versturen nu standaard 3-in-1 NFC simkaarten. Dat kun je gerust multifunctioneel noemen, nietwaar?

Daarnaast is het inderdaad zo, zoals RicoK aangeeft, dat een vervangende simkaart nog steeds € 5,- is. Waarom dit niet meer op de bestelpagina staat, is voor mij ook een beetje de vraag en gaat meteen iets aan gebeuren. Omdat deze informatie er wel hoort te staan, vergoed ik de kosten voor de vervangende simkaart.

De simkaart is overigens onderweg, dus je ontvangt 'm vandaag of morgen! Laat je ons weten of Rabobank Wallet goed bevalt 🙂? Daar ben ik persoonlijk erg benieuwd naar.

Groetjes, Tiury

Goed je weer te zien RicoK en bedankt voor het antwoord 🆒
Ah top! Dank u wel!
Ik zal rabo wallet eerdaags gaan proberen!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Danielmeester,

Voor nu natuurlijk graag gedaan 🙂! Mocht er nog iets zijn, weet je het Simyo forum te vinden.

Groetjes, Tiury

Reageer