.

Beantwoord

Verkeerd adres bij aanvragen vervangende simkaart. Wat nu?

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 285 Bekeken

Ik kom er nu, 6 dagen na aanvragen van een vervangende simkaart, achter dat bij het veranderen van mijn adres er iets fout is gegaan. Je kunt alleen je postcode en huisnummer invullen en dan wordt het dorp/stad en de straatnaam zelf toegevoegd.

Ik merkte al dat het wat moeizaam verliep maar na 2 pogingen kreeg ik toch de juiste informatie bij het nieuwe adres, dus heb ik dit gewijzigd.

Na 6 dagen nog geen simkaart ontvangen te hebben zie ik dat het adres is veranderd met de postcode en huisnummer van mijn nieuwe adres maar de straatnaam en het dorp van mijn oude adres. Totaal verkeerde informatie.

Kortom, ik heb geen simkaart maar heb hem wel nodig. Ik heb ook geen idee of deze nog aan gaat komen bij mij.

Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Jihane 25 March 2019, 16:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Tiemen,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ah, nee! Dat is niet helemaal goed gelopen dan. Ik heb je aansluiting er meteen bij gepakt en ik zie dat mijn collega het voor je geregeld heeft. Er is een nieuwe simkaart gestuurd naar het juiste adres!

Je ontvangt de nieuwe simkaart over enkele werkdagen. Daarna kun je 'm activeren en in je toestel stoppen. Het gaat om een 3-in-1 simkaart, wat inhoudt dat alle formaten (normaal, micro, nano) erin zitten. Je kunt dus gewoon het formaat eruit klikken dat je nodig hebt.

Heb je hier nog andere vragen over?

Groetjes,
Jihane
Hi Jihane,

Ik heb inderdaad vanochtend al een mailtje gehad van je collega en het hiermee geregeld.

De enige vraag die ik heb, ik heb de kaart eigenlijk woensdagochtend al nodig. Denk je dat deze op tijd zal komen?

Mvg.

Tiemen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi TiemenS,

Ik zie dat de nieuwe simkaart gisterenmiddag is verzonden. Het is dus even de vraag of deze vandaag al bij de post zit. Zo niet dan zal deze waarschijnlijk morgen binnen komen! 🙂

Groetjes,

Kevin

Reageer