.

Beantwoord

Uitgaand verkeer geblokeerd, hoe kan dat?

  • 7 November 2014
  • 3 reacties
  • 508 Bekeken

Badge
Mijn simkaart is geblokeerd voor uitgaand verkeer maar ik heb geen prepaid...?ik ben overgestapt van prepaid naar simonly dus opwaarderen kan niet meer en nu??
icon

Beste antwoord door Dries 10 November 2014, 13:35

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Brambo01,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Simkaart subforum. Hier is je vraag makkelijker te vinden voor andere bezoekers van ons forum :)

Het is voor mij niet helemaal duidelijk waarom je simkaart voor uitgaand verkeer geblokkeerd is geweest. Ik zie dat je vandaag ook al via Twitter contact met ons hebt gehad. Een collega heeft uitgaand verkeer weer mogelijk gemaakt :)

Excuses voor het ongemak. Mocht er nog een keer iets zijn, dan helpen we je graag verder!
goede dag ik kan niet meer bellen en zie op mysimyo dat mijn simkaart "Geblokkeerd voor uitgaand verkeer Je kunt tijdelijk niet bellen, sms’en of internetten. Je kunt wel gebeld worden. Dit kan komen door onvoldoende beltegoed." hoe kan dit .ik heb nog genoeg bel tegoed. graag het verzoek het probleem zo snel mogelijk op te lossen ik heb het telefoon vandaag nodig.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wietasch,

Welkom terug op het Simyo Forum!

Oh, jee! Wat stom dat je nog geblokkeerd was! Ik zie dat je nog gewoon beltegoed hebt. Ik heb je onmiddellijk gedeblokkeerd!

Nogmaals excuus!

Groetjes,
Jihane

Reageer