.

Beantwoord

Waarom werkt de simkaart niet in mijn tracker horloge?

  • 18 July 2019
  • 7 reacties
  • 837 Bekeken

De simkaart die ik nu heb werkte prima in het oude tracker horloge van mijn zoon, maar in het nieuwe tracker horloge vraagt het horloge om een 2G simkaart. Hij leest deze dus niet. Kunnen jullie hier iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Ron H 18 July 2019, 09:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als de simkaart in het oude horloge goed functioneerde Dan ligt daar het probleem niet, misschien kun je beter in dit geval het probleem neerleggen bij de fabrikant/verkoper van dit nieuwe horloge.
Het is een ander merk horloge en hij geeft aan dat er een 2G simkaart in moet. Het lijkt dus wel alsof hij iets ziet. Ik probeer inderdaad ook de fabrikant te mailen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sonja,

Welkom op het Simyo Forum!

Hmm, wat gek! Onze simkaarten ondersteunen namelijk nog wel het 2G netwerk, dus dat zou moeten werken. Ik moet daar wel bij zeggen dat onze simkaarten primair gemaakt zijn voor mobiele telefoons, en dus is het lastig om ondersteuning te bieden voor andere apparaten. Het kan namelijk aan een tal van dingen liggen!

Ik raad je vooral aan om contact op te nemen met de leverancier, want de simkaart werkt wel in een ander apparaat. Dat betekent dat hij wel verbinding kan maken met het netwerk. Hou je ons op de hoogte?

@ Ron, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Beste Jihane

Bedanktvoor je reactie. Ik krijg net van de leverancier (Wish) het antwoord dat ik mijn geld terug krijg. Voor hun waarschijnlijk te veel moeite om het op te lossen, maar ik wil dit horloge graag aan de praat krijgen.

Ik heb bij een andere klant van jullie gelezen dat jullie de simkaart kunnen resetten. Is dat misschien nog te proberen? Het gaat om dit nummer.

Alast bedankt
Groet Sonja Thoonen
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Sonja,

Fijn dat de leverancier in ieder geval het geld teruggeeft als het apparaat niet werkt! Ik heb de simkaart voor je gereset, als je het apparaat even opnieuw opstart dan kun je nog eens proberen of het werkt! 😀

Groetjes,

Kevin
Beste Kevin,

Bedankt voor de moeite. Helaas heeft het niet geholpen. Ik denk dus dat het aan het horloge ligt.

Groet Sonja Thoonen
Reputatie 6
Badge +5
Ik denk het ook Sonja, zeker als de simkaart het in een ander horloge wel doet. Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Niels

Reageer