.

Beantwoord

Telefoon kan geen netwerk vinden

  • 22 April 2015
  • 4 reacties
  • 471 Bekeken

Ik heb mijn simkaart geactiveerd, maar nu kan mijn mobiel nog steeds geen service vinden. Wij zijn sinds kort verhuisd naar Engeland en nu kunnen wij dus niet meer dingen overmaken vanuit mijn rekening in Nederland. Hoe kan dit opgelost worden? Ik hoop zo snel mogelijk van jullie te horen.

Groet,

Jamie Belham
icon

Beste antwoord door Scotsman 22 April 2015, 21:29

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi allemaal,

Wauw, dit is een oude topic! Wel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om erop te reageren @stn en @Friesian.

@Scotsman, jij ook bedankt!

Groetjes,

Asma
Beste stn.

Heb je gezien dat dit topic 2 jaar oud is? Zou kunnen dat het al is opgelost.
Reputatie 2
Badge +3
Gecombineerd met de bovenstaande tip van “ Scotsman”, zeker even conttolleren in je serttings bij simyo(niet je telefoon maar de online inlog omgeving via web Simyo). Soms werkt het ook heel eenvoudig door je toestel even volledig aan-/uit te zetten. Bij het opstarten vraagt de telefoon altijd naar de Sim code waarna het netwerk direct gezocht zal worden. Het kan ook via vliegtuigmodus aan-/uit en even wachten, al is de eerste optie vaak nauwkeuriger. Succes
Reputatie 7
Badge +9
Kijk even op Mijn Simyo of de optie "bellen naar en in het buitenland" aan staat. Ik woon in het buurland Schotland en hier zijn er geen problemen wat Simyo betreft.

Reageer