.

Beantwoord

Telefoon gecrashed. Kan oude simkaart geactiveerd worden?

  • 20 September 2017
  • 3 reacties
  • 185 Bekeken

Hallo Simyo,
Mijn Samsung S6 is vanmorgen gecrashed. Nu ben ik dus niet meer telefonisch bereikbaar. Ik heb een eigen bedrijf aan huis dus dat is niet handig. Ik heb een oude telefoon gepakt om de simkaart tijdelijk over te zetten maar in mijn oude telefoon zit een grotere simkaart. Deze is ook van Simyo. Zou deze tijdelijk geactiveerd kunnen worden totdat mijn Samsung S6 gerepareerd is?
Ik kon niet bellen naar de klantenservice en mail kan 3 werkdagen duren. Vandaar dat ik hier deze vraag stel..

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 September 2017, 14:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Kun je een mal uitdrukken uit de oude simkaart om je huidige actieve sim in te plaatsen en passend te maken voor je 'nood'telefoon? Anders kun je bijvoorbeeld een Hema of Kruidvat simkaart halen, simkaart adapter en het daarmee oplossen. Je zit dan niet met een eventuele w8tijd. Als zzp-er, zelfstandige zonder poen,😉 begrijp ik je dilemma. ☺️
Nee dat kan helaas niet met mijn oude simkaart. Dan zal ik even kijken bij de kruidvat.. Bedankt voor de tip!! En de snelle reactie natuurlijk!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Lisaaaatje,

Welkom op het Forum!

Jeetje, balen dat je telefoon is gecrashed! Het is te begrijpen dat je hiervan baalt omdat jij je eigen bedrijf hebt. :(

Helaas is het niet mogelijk om je oude simkaart te heractiveren. Als je vandaag in de buurt van Amsterdam bent, dan ben je wel van harte welkom op ons hoofdkantoor. Wij kunnen dan gelijk een nieuwe simkaart koppelen aan je aansluiting.

Je kunt trouwens ook van die simkaartadapters kopen bij de telefoonwinkel, waarmee je simkaart een groter formaat aanneemt. Gaat het lukken zo?

@ Friesian, topper!

Groetjes,
Asma

Reageer