.

Beantwoord

Kan ik bij Simyo een 2de Sim krijgen?

  • 3 November 2013
  • 7 reacties
  • 5516 Bekeken

Kan ik bij een Simyo abo een 2de Sim krijgen alleen voor data? BV voor in mijn Ipad.
icon

Beste antwoord door Charlene 4 November 2013, 14:52

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge +8
Kan ik bij een Simyo abo een 2de Sim krijgen alleen voor data? BV voor in mijn Ipad.

Hoi drekkie,

Simyo kan je telefoonnummer maar aan 1 simkaart tegelijk koppelen. De mogelijkheid om een duo-simkaart te leveren hebben wij dus niet, helaas. Simkaarten voor alleen data bieden we ook niet meer aan.
Je zult dus iets anders moeten verzinnen voor je tablet, helaas. :(

Groetjes,
Charlene
Dit is best balen dat jullie niet accepteren dat wij een 2e simkaart gebruiken. Ik denk er serieus over om over te stappen naar een provider, zoals vodafone, omdat jullie niet meer een goede prijs/prestatie-verhouding hebben. Jullie zijn al ingehaald door andere providers.

Daarnaast is er nog geen 4G, terwijl erg veel mensen bij jullie dit willen hebben. Omdat jullie een 'dochter'  van KPN zijn moet dit ook kunnen, zonder dat dit duidelijk meer kost.

Ik roep meer mensen op hun beklag te doen bij Simyo wegens de bovengenoemde punten!
Reputatie 7
Badge +9

Daarnaast is er nog geen 4G, terwijl erg veel mensen bij jullie dit willen hebben. Omdat jullie een 'dochter'  van KPN zijn moet dit ook kunnen, zonder dat dit duidelijk meer kost.


Ik blijf me erover verbazen dat er steeds weer mensen zijn die denken dat het feit dat Simyo een dochter is van KPN betekent dat de twee bedrijven hetzelfde pakket aan diensten zouden moeten aanbieden. Als dat zo is wat is dan het bestaansrecht van KPN of Simyo? KPN en Simyo hebben gewoon een verschillend business model.
Reputatie 5
Badge +11
Dit is best balen dat jullie niet accepteren dat wij een 2e simkaart gebruiken. Ik denk er serieus over om over te stappen naar een provider, zoals vodafone, omdat jullie niet meer een goede prijs/prestatie-verhouding hebben. Jullie zijn al ingehaald door andere providers.

Daarnaast is er nog geen 4G, terwijl erg veel mensen bij jullie dit willen hebben. Omdat jullie een 'dochter'  van KPN zijn moet dit ook kunnen, zonder dat dit duidelijk meer kost.

Ik roep meer mensen op hun beklag te doen bij Simyo wegens de bovengenoemde punten!


Hoi anton_vnn,

Scotsman zegt het al: het feit dat Simyo een dochteronderneming is van KPN betekent niet dat er dezelfde producten aangeboden zullen worden.
Omdát KPN 4G heeft, betekent ook niet dat wij dat zonder meerprijs kunnen aanbieden. Het zelfde geldt voor dual simkaarten.

Je zou het kunnen vergelijken met autofabrikant Mini vragen om een BMW 320 te leveren. Gaan ze niet doen, ook al is het een dochterbedrijf van BMW.

Maar houdt hoop, wij zijn als provider steeds in beweging, dus wie weet gaan we deze dingen nog aanbieden. Al is nu niet te zeggen of en wanneer. Zolang genoeg klanten het maar netjes vragen, hebben wij een luisterend oor.
Bedankt iedereen voor jullie reacties!

Het lijkt in iedergeval dat er vraag is naar deze dienst. En ik zou ook graag wille (kunnen) kiezen voor 4G (voor een meerprijs)
Ik geef Anton wel gelijk in dat als je niet "on top of the game" blijft dat er klanten weglopen. Daar in tegen is het ook zo dat je met deze diensen vele nieuwe klanten kan aantrekken. Ik denk dat de combinatie van de Simyo way (maandelijks aanpassen van bundels en alles lekker zelf on-line regelen) en duo Sim en 4G optie, een gouden combinatie zou kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Drekkie
Reputatie 7
..... duo Sim .....

+1.......:rolleyes:
Badge +6
Bedankt iedereen voor jullie reacties!

Het lijkt in iedergeval dat er vraag is naar deze dienst. En ik zou ook graag wille (kunnen) kiezen voor 4G (voor een meerprijs)
Ik geef Anton wel gelijk in dat als je niet "on top of the game" blijft dat er klanten weglopen. Daar in tegen is het ook zo dat je met deze diensen vele nieuwe klanten kan aantrekken. Ik denk dat de combinatie van de Simyo way (maandelijks aanpassen van bundels en alles lekker zelf on-line regelen) en duo Sim en 4G optie, een gouden combinatie zou kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Drekkie


Hoi Drekkie,

Ik ga je wensen doorgeven aan de juiste afdeling zodat er naar gekeken kan worden.

Reageer