.

Beantwoord

Simkaartnummer

  • 15 June 2012
  • 35 reacties
  • 3228 Bekeken

Badge
Beste medewerker Simyo,

Ik heb het nummer van mijn simkaart nodig omdat ik overstap naar Hi en wil mijn nummer (06*) meenemen,
nu heb ik alleen de simkaart al omgeknipt tot een microsim en staat het nummer er niet meer op.
Waar kan ik dit nummer nog terugvinden?

Mvg,

Paul*
icon

Beste antwoord door Manisha 16 June 2012, 12:52

Bekijk originele reactie

35 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Paul87,

Wij vinden het jammer om te vernemen dat je gaat overstappen naar een andere provider.
Wij hebben het simkaartnummer zojuist in een prive bericht gestuurd.

Groetjes,

Manisha
Badge
He!

Ook ik ga Simyo verlaten, maak jullie geen zorgen ik alleen abbo geef ik "weg" aan mijn zusje.
Ik heb van de simkaart een micro sim geknipt en kan dus ook niet meer het simkaart nummer zien.
Zou fijn zijn als jullie mij op kunnen sturen

Groeten!
Reputatie 5
Badge +10
He!

Ook ik ga Simyo verlaten, maak jullie geen zorgen ik alleen abbo geef ik "weg" aan mijn zusje.
Ik heb van de simkaart een micro sim geknipt en kan dus ook niet meer het simkaart nummer zien.
Zou fijn zijn als jullie mij op kunnen sturen

Groeten!


Welkom op het forum Usain,

Kan je me een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kan ik het juiste simkaartnummer voor je achterhalen.

Groetjes,

Alex
Badge
He!

Ook ik ga Simyo verlaten, maak jullie geen zorgen ik alleen abbo geef ik "weg" aan mijn zusje.
Ik heb van de simkaart een micro sim geknipt en kan dus ook niet meer het simkaart nummer zien.
Zou fijn zijn als jullie mij op kunnen sturen

Groeten!


Welkom op het forum Usain,

Kan je me een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het om gaat? Dan kan ik het juiste simkaartnummer voor je achterhalen.

Groetjes,

Alex


Ik heb je een bericht gestuurd

groeten
Reputatie 2
Badge +4
Beste Usain,

Wij hebben inmiddels het simkaartnummer in een prive bericht verzonden.

Groetjes,

Manisha
Badge
kan mijn sim nummer niet goed lezen
kunnen jullie dit opsturen via mijn
hebben ju;llie tel nr nodig
Reputatie 5
Badge +10
Hoi lies,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Hallo
Ook ik mocht t simkaartje kleiner knippen waardoor het simkaartnummer nu niet meer leesbaar is.
kan ik het nummer alsnog krijgen?
groetjes katrien
Badge +6
Beste Katrien,

Welkom op het forum!
Graag verneem ik per PM ter controle je adresgegevens. Zodra ik die heb ontvangen zal ik je simkaartnummer gaan opzoeken voor je.
Hallo.
Ook ik heb mijn SIM kaart terug geknipt tot microsim en heb het simkaartnummer dus niet meer.
Kan iemand mij mijn simkaartnummer bezorgen?
Alvast bedankt!
Badge +6
Beste Jvandevijver,

Welkom op het forum!
Kan je mij in een persoonlijk bericht het desbetreffende telefoonnummer en je adres gegevens versturen.
Zodra ik het bericht binnen heb zal ik je simkaartnummer gaan opzoeken.
Badge
Klopt het dat ik alleen de 1e 8 cijfers door moet geven aan mijn nieuwe provider voor nummerbehoud?

Mijn Simyo simkaartnummer heeft 8 cijfers, vervolgens een letter, een cijfer (denk ik, ben niet zeker) en dan weer twee letters.
Badge
Ook ik ben al weken aan het berichten naar jullie om de vraag van mijn simkaart nummer graag hoor ik van u mijn simkaart nummer ivm over stap naar een andere provider. Zeer slechte service van simyo hoop dat ik nu wek geholpen ga worden.
Reputatie 5
Badge +10
Klopt het dat ik alleen de 1e 8 cijfers door moet geven aan mijn nieuwe provider voor nummerbehoud?

Mijn Simyo simkaartnummer heeft 8 cijfers, vervolgens een letter, een cijfer (denk ik, ben niet zeker) en dan weer twee letters.


Hoi muziekfreak,

Dat klopt. Een Simyo simkaart nummer bevat altijd 8 cijfers. Je moet dus alleen de eerste 8 cijfers doorgeven.

Ook ik ben al weken aan het berichten naar jullie om de vraag van mijn simkaart nummer graag hoor ik van u mijn simkaart nummer ivm over stap naar een andere provider. Zeer slechte service van simyo hoop dat ik nu wek geholpen ga worden.

Welkom op het forum tegelzetbedrijf,

Je kunt je simkaart nummer terug vinden achterop de simkaart. Ik heb je ook een privé bericht gestuurd met daarin je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Ik heb mijn simkaart niet meer en wil overstappen naar een andere provider. Nu heb ik dus ook mijn simkaartnummer niet meer, maar hoe kan ik die weer krijgen?

Groetjes, Bo
Badge
Hoi muziekfreak,
Dat klopt. Een Simyo simkaart nummer bevat altijd 8 cijfers. Je moet dus alleen de eerste 8 cijfers doorgeven.


Dank Alex, mooi dat ik nu weet hoe het zit.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb mijn simkaart niet meer en wil overstappen naar een andere provider. Nu heb ik dus ook mijn simkaartnummer niet meer, maar hoe kan ik die weer krijgen?

Groetjes, Bo


Welkom op het forum Bo,

Jammer dat je wilt overstappen. Het simkaartnummer kun je achterop je simkaart terug vinden. Ik heb je voor de zekerheid een privé bericht gestuurd met het simkaartnummer.

Groetjes,

Alex
Hallo,
Ik zie dat er meer mensen zijn die hun simkaart nummer niet meer kunnen lezen. Zou ook graag in het bezit komen van het nummer. Alvast heel erg bedankt voor de moeite.
mvg
Badge +2
Beste Oebie,

Ik heb je een privébericht gestuurd met je simkaartnummer. Check je inbox.

Groetjes,

Arie
Hallo mensen,

Ik heb ook mijn simkaartnummer nodig, maar ik kan toch echt maar zeven getallen vinden??? Kan iemand mijn goede simkaartnummer doorgeven?????

BEDANKT ALVAST:)
Badge +6
Beste Apke,

Welkom op het forum!
Ik heb je simkaartnummer gestuurd in het privé bericht verstuurd.
Hallo,

Same for me, ik tel er maar 7...

Thnx!
Badge +6
Hoi Paul De Vries,

Ik heb je een privé bericht gestuurd. Wanneer je daarop reageert kan je verder helpen.
Hallo

Ik wil ook graag mijn simkaart nummer opvragen.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Sigi,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met je simkaartnummer.

Groetjes,

Alex

Reageer